Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:55"]Nohh...
Sinä. Ja se oliko se nyt siinä.
[/quote] Anna jokin merkki, mistä tiedän kuka olet.
[/quote]
Sait henk.kohtaistakin postia tänään etkä vastannut. Suukko ja moi.
Osalla täällä on todellisuudentaju hieman hämärtynyt...
Eli tämä meni vain yksinpuheluksi, kun kerrankin esittää kysymyksiä, joihin ei saa vastausta.
Hiljaisuus on myöntymisen merkki?
Ehkä ne kysymykset pitää osoittaa suoraan kohteelleen eikä huivi silmillä nuolipyssyllä...
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:55"]Nohh...
Sinä. Ja se oliko se nyt siinä.
[/quote] Anna jokin merkki, mistä tiedän kuka olet.
[/quote]
Sait henk.kohtaistakin postia tänään etkä vastannut. Suukko ja moi.
[/quote] En saanut!
Eli minä en ole minä tai sinä et ole sinä.
Mulla on sua ikävä. Sulla ei vaan koskaan taida olla ikävä mua.
Oo hellä mulle. Pidä musta kiinni.
Anteeksi etten koskaan antanut sinulle mahdollisuutta. Rakastan sinua ja olet täydellinen mutta olin vain liian epävarma omasta kehostaun ja pelkäsin eroa jo ennenkuin kerkesimme seurustella ja se pilasi kaikki mahdollisuudet. aion nyt laittaa kroppani ja itseni kuntoon ja alkaa rakastaa itseäni että joskus vielä löytäisin unelmieni kumppanin. kiitos kaikesta jonka teit vuokseni ja kiitos rakkaudestasi. valitettavasti ongelmani itseni kanssa tuhosi suhteemme.<3
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:55"]Nohh... Sinä. Ja se oliko se nyt siinä. [/quote] Anna jokin merkki, mistä tiedän kuka olet. [/quote] Sait henk.kohtaistakin postia tänään etkä vastannut. Suukko ja moi. [/quote] En saanut!
[/quote]
Enkä mä! Vedän kohta itkupotkarit :(
Tuun niin hyvälle tuulelle sun viesteistä.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:06"]Anteeksi etten koskaan antanut sinulle mahdollisuutta. Rakastan sinua ja olet täydellinen mutta olin vain liian epävarma omasta kehostaun ja pelkäsin eroa jo ennenkuin kerkesimme seurustella ja se pilasi kaikki mahdollisuudet. aion nyt laittaa kroppani ja itseni kuntoon ja alkaa rakastaa itseäni että joskus vielä löytäisin unelmieni kumppanin. kiitos kaikesta jonka teit vuokseni ja kiitos rakkaudestasi. valitettavasti ongelmani itseni kanssa tuhosi suhteemme.<3
[/quote] Oletko mies vai nainen? Ikäsi?
Sä olit niin hyvännäköinen tänään.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:14"]Sä olit niin hyvännäköinen tänään.
[/quote] Mitä mulla oli päällä?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:03"]Mulla on sua ikävä. Sulla ei vaan koskaan taida olla ikävä mua.
[/quote]
Mulla on sua ikävä silloin, kun en ole kanssasi eli liian usein :'(
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:16"]
Puhu suoraan.
[/quote]
Pystytkö siihen?
Eli vastapuoli haluaa vain onkia lisää tietoa, mutta ei suostu itse paljastumaan. Se on hieman pelottavaa. Kuinka kauan jaksaa käydä keskustelua tietokoneen kanssa eikä oikean ihmisen?