Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:14"]
Näin sut viikko sitten edellisen kerran ja juteltiin... Ikävä on nyt kova ja tahtoisin sut nähdä pian, vaikka ethän edes tiedä että tykkään susta kovasti. Olet ajatuksissani aina ja jos tilanne olisi toinen en epäröisi sanoa sitä sulle vaikka heti. n->n
[/quote]
Miksi et voi sanoa?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:00"]P.B sinä olet ehkä kiinnostavin ja viehättävin ihminen jonka olen tavannut. Toivottavasti voit hyvin.
[/quote]
Kiitos!! T. P.B :D
Kuuntelisit minua joskus oikeasti. t. Ystäväsi
Rakas M,
Minä rakastan sinua. Oikeasti.
En vain jaksa enää olla riepoteltavanasi, ethän sinä tiedä itsekään, mitä haluat. Myönnän, että odotan tälläkin hetkellä viestiäsi sydän pakahtumaisillaan, mutta samaan aikaan toivon, ettei sitä koskaan tulisi. Anna minun jo olla.
-M
Pyörit mielessä aivan kokoajan. Harmi kun olen sinulle vain pelkkää seksiä. Vaikkakin itse niin käskin tämän asian ottaa; pelkkänä seksinä.
Lopettakaa tupakointi, roskaaminen, sylkeminen ja kiroilu, heikkolahjaiset ihmiset.
Mun peruskouluihastukselle,
rakastan ja ajattelen sua päivittäin 7 vuoden jälkeenkin. Toivottavasti tiemme kohtaavat vielä.
Ps.Anteeksi tyhmyyttäni etten vastanut mitään viestiisi, silloin 9lkn päättäreissä olin paniikkissa.
pks
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 23:12"]
Rakas M,
Minä rakastan sinua. Oikeasti.
En vain jaksa enää olla riepoteltavanasi, ethän sinä tiedä itsekään, mitä haluat. Myönnän, että odotan tälläkin hetkellä viestiäsi sydän pakahtumaisillaan, mutta samaan aikaan toivon, ettei sitä koskaan tulisi. Anna minun jo olla.
-M
[/quote]
Onko tavoittelemasi M mies vai nainen?
A.R, ihastuin sinuun, lähennyttiin. Halauksesi tuntuu ihanalta, hymysi saa mut onnelliseksi.. mutta mitään meillä ei koskaan olla voi, ikuinen kuilu välillämme - se on veljesi. Miten saatoinkaan ihastua mieheni veljeen....
N20
J, Raahesta. En tule koskaan unohtamaan sinua ja palaat uniini vaikka olen jo lähes 10 vuotta yrittänyt unohtaa. Molemmilla on jo uudet seurustelukumppanit mutta toivottavasti vielä jokus nähdään..
Jonna: susta on tullu niin lihava ettei sua enää tunnista samaksi henkilöksi. Ei taida oman ulkonäön ylläpitäminen olla enää tärkeä?
p.s ei ketään kiinnosta tuo sinun äpäräsi!
Olit aivan täys paska mua kohtaan. Mäki pelasin sulla. En tiedä mitä mä sulle olin. Tai tarkkaan mitä sä mulle. Mut se oli jotain. Erilaista. Sulla ei oo mitään käsitystä miten paljon vaikutit muhun. Ja yllättyisit jos nyt tavattas! Oon ihan eri ku vuos sitte.
Kesällä ku laitoit viestiä, mä oisin halunnu nähdä. Jutella. Kysyä mitä meillä oli. Koska kai meillä jotain oli ku vielä mut muistit.
Nyt oon monta yötä miettiny miltä sä tuoksuit. Miltä sun sylissä tuntu olla. Miten mä olin turvassa. Sä sait mut tuntemaan.
Mä toivoisin niin että saisin halata sua. Käpertyä sun käsivarsies alle ja sä halaisit mua.
En edes ole varma koska me nähtiin tarkotuksella sen viimisen kerran. Mitä se yks riita oli. Monta kysymystä joihin tuskin saan vastausta. Mutta jollain oudolla tavalla sä pysyt mun mielessä. Vaikket enää sais.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 21:07"]Minäkin rakastan sinua, se jäi eilen sinulle sanomatta. Tiedän että suhteemme on haastava ja siihen liittyy paljon vaikeita tunteita. "Meidän täytyy keksiä säännöt raukkaudelle". Ollaan rauhallisia. Ajattelen sinua R.
[/quote]
Salaa toivon että tämä viesti oli mun R:ltä. <3
Olet raukkamainen vastuunpakoilija ja väkivaltainen typerys. Olet valinnut elämän, jossa mietit joka päivä, milloin koittaa se hetki jona joudut pahuudestasi tilille.
Mulla on ikävä sua ***. Anteeks että loukkasin, luulin että säkin hait vaan seksiä.. Palasin exän luo mutta ei se voinu koskaan unohtaa sitä mitä tein sille sun kanssa, ymmärrän senkin. Nyt oon helvetin yksin.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:38"]Mulla on ikävä sua ***. Anteeks että loukkasin, luulin että säkin hait vaan seksiä.. Palasin exän luo mutta ei se voinu koskaan unohtaa sitä mitä tein sille sun kanssa, ymmärrän senkin. Nyt oon helvetin yksin.
[/quote]
Niin mäkin oon. Mikä sun eka kirjain on? Sopis muhun.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:38"]Mulla on ikävä sua ***. Anteeks että loukkasin, luulin että säkin hait vaan seksiä.. Palasin exän luo mutta ei se voinu koskaan unohtaa sitä mitä tein sille sun kanssa, ymmärrän senkin. Nyt oon helvetin yksin.
[/quote]
Niin mäkin oon. Mikä sun eka kirjain on? Sopis muhun.
[/quote]
J
Rakas A,
Meillä oli yhteinen uskomaton hetki keväisellä meren rannalla, kuitenkin liian lyhyt. Haluaisin olla sun kanssa ajan kanssa rauhassa. Ehkä vielä joskus se on mahdollista, mutta nyt mun on keskityttävä omaan elämääni olosuhteiden pakosta täysillä. Olet silti usein mielessäni.
Rakkaudella A