Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Anna kun kuiskaan tässä salaa, kun en muuten vielä uskalla: taidan olla rakastumassa sinuun. Huikeinta on, että niin taidat olla sinäkin minuun. Niitä sanoja lipsahtelee jo molemmilta, hellittelynimet menevät askelen ja toisenkin pidemmälle kuin vahingossa... Tämä on jo paljon muutakin kuin intohimoa, kun sivulauseissa oletamme kuuluvamme toistemme tulevaisuuteen.
Minun pitäisi olla montaa kertaa itseni rikkoneena ihmisenä peloissani, mutta enhän minä osaa, kun katsot minua noin ja kosket niin varmasti ja rauhoittavasti. En halua siitä pois, etkä halua sinäkään.
Siinä meidän kuuluu olla.
Rakas.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 01:01"]
Tyrmäsit mut silloin. Eikö niin?
[/quote]
Anteeksi, olin vielä niin "raakile". Ansaitsit (ja ansaitset) jonkun yhtä täydellisen kuin sinä.
En ota sinusta enää ollenkaan selvää. Haluatko unohtaa minut vai miksi olen ilmaa?
Nyt vasta näen millainen todella olet. Puhuin aiemmin puhtaista valkeista lakanoista, mutta nyt ymmärrän sielunelämäsi. Ymmärrän, että sinulla on puhdas halua auttaa, neuvoa minulle tie. Ajoittain on vaikea ymmärtää, kuinka voit olla niin rakastava näin epätäydellistä kohtaan, kunnes tietoisuuteni täyttää tunne kuinka paljon sinulle harhautumisistani ja ihmettelyistäni huolimatta merkitsen. Tiedän rakastaneeni sinua jo aiemmin ja rakastuin ja tunnistin kun kohtasimme uudelleen. Haluan pitää kiinni siitä toiveesta, uskosta, että kuljemme vielä tämän loppuelämän rinnatusten. Tehdäänkö sen eteen kaikkemme? Minulle ei ole tämän jälkeen ketään muita kuin sinä. Tapahtui mitä tahansa, olen joka tapauksessa kiitollinen hetkistä kanssasi.
Hessu, miks oot mun mielessä jatkuvasti?
Olen yksinkertainen
aina selitystä vailla
Sinä kartta monimutkainen
matka vierahilla mailla.
Hei V.H, mä oon niin sekasin susta. En tiiä miten päin olla tai mitä tehä. Sen jälkeen ku torjuit mut, pari ensimmäistä päivää mun oli vaikee hengittää, sä olit mieles yötä päivää. Mua itketti. Nyt helpottaa jo vähän, mut edelleen tekisin mitä vaan, et huolisit mut. Sä oot niin lämmin ja ystävällinen ja kuitenkin flirtti. Kukaan ei oo koskaan herättäny mussa tällasia tunteita.
Kun huomaat minut
tunnen nousevani pilviin
Kun et halua huomata
putoan
sattuu
ja valvon öitä miettien,
kuinka voisin riittää sinulle
Tekis mieli huutaa kuinka rakastan sua.
Jenni, olet hirveä wt-lutka. yök.
Oon lukenut tämän ketjun joka ikisen viestin, en taida olla ihan järjissäni...?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:06"]
Oon lukenut tämän ketjun joka ikisen viestin, en taida olla ihan järjissäni...?
[/quote]
Minäkin. Ollaan yhdessä järjettömiä.
Olen luisumassa epätoivoisten tekojen tielle
M - Joo, tiedän, että ollaan edetty hitaasti, h-i-t-a-a-s-t-i. Yhdeksän vuoden jälkeen hädin tuskin hipaistu toisiamme. Mutta tänä iltana koin hetken, että mieleni teki halata. Ehkä ensi kerralla sitten.. A (<3 ???)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:18"]
Sinussa on jotain käsittämätöntä hehkua. Olet kaunein ja seksikkäin nainen, jonka olen ikinä nähnyt. Kun hymyilet, tuntuu että jalat vajoaa alta. Ekasta päivästä lähtien oot saanut tämän miesparan pään sekaisin. Haluaisin sinut ja sinua. Pitäis vaan uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel. Tavallaan toivon, että sinä tekisit sen, koska tässä on niin paljon riskejä.
[/quote]
Varatttujen ei pidä tulella leikittelemän. Vain vapaiden etuoikeus, ja heitä ei satu pahasti jos palaa.
Voitko olla mun ystävä? Tykkään susta niin paljon, en haluaisi menettää.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:06"]
Jenni, olet hirveä wt-lutka. yök.
[/quote]
Wt on jo aika last season, taidat olla itse valkoroskaa...
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:14"]Voitko olla mun ystävä? Tykkään susta niin paljon, en haluaisi menettää.
[/quote]
Mä haluan enemmän
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:14"]
Voitko olla mun ystävä? Tykkään susta niin paljon, en haluaisi menettää.
[/quote]
Joo, ilomielin, siitä haaveilen :). Mutta koska me oikein tutustutaan, kun ei ikinä ees saada juteltua oikein mitään. Ei varmaan saatais puhuttua vaikka meidät pistettäis viikoksi samaan lukittuun huoneeseen :(
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 22:56"]
En oo Jenna.
[/quote]
Turpa kiinni jo.