Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Olisi niin monta asiaa mutta tarkemmin ajateltuna, ei niistä mikään ole oleellista tai tärkeää tässä tilanteessa. Tai ehkä yksi: minuun sattuu jos sinä ikinä olet siinä uskossa etten rakastaisi sinua.
Sä olit hyvä ystävä. Sun kanssa oli hauska höpötellä kahvikupposen äärellä, heitettiin toisinaan rajuakin vitsiä, naurettiin kippurassa hölmöille jutuille. Lähdettiin ex tempore kuppilaan ja otettiin muutamat (tai no sä otit useimmiten vähän enemmän ja katosit) . Saatoin viipyä teillä yömyöhään ihan vaan muuten, et meinannu mua päästää kotiin, kun sulla olis muuten ollu tylsää. Mut sitten teit pahan mokan. Olisit voinut välttää sen ja siitä seuranneen välirikon. Susta tuli hetkessä kunnon BITCH, mitä en voinut ymmärtää. Yhdessä päivässä muutuit ja ystävyytemme ei merkinnyt sulle enää mitään...Näen sua toisinaan ja olis jo kiva vaihtaa kuulumisia, en enää ole vihainen, mutta luottaa suhun en voi kuitenkaan. Ajattelen sua usein ja sitä miten kivaa meillä oli...Ystäviä meistä ei kuitenkaan tule. H:lle, PKS
Olen ihastunut korviani myöten erääseen naiseen, mutta koska olen jo ikämies, en kehtaa sitä hänelle kovin suureen ääneen kertoa (ihastukseni kohdekin on jo eläkeikäinen leskinainen), ettei hän pitäisi minua vähän lapsekkaana - onhan hän jo seitsemän lapsenlapsen mummi.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:55"]
Olen ihastunut korviani myöten erääseen naiseen, mutta koska olen jo ikämies, en kehtaa sitä hänelle kovin suureen ääneen kertoa (ihastukseni kohdekin on jo eläkeikäinen leskinainen), ettei hän pitäisi minua vähän lapsekkaana - onhan hän jo seitsemän lapsenlapsen mummi.
[/quote]
Kerro nyt sille, hyvä ihminen! Ilahtuu vaan.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:35"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:12"]
Kaunokki, sattuisin enemmän kuin mielelläni kanssasi vielä samaan paikkaan. Ajan kanssa.
[/quote]
Tuhatpäinen mammalauma hykertelee nyt. Laita ees etunimen alkukirjain tai paikkakunta..
[/quote]
Karsitaanpa nyt sitten kuvittelemasi iso osa pois sillä, että tuo oli kylläkin n -> n, ja muutenkin erityisen harvinaislaatuiselle.
[/quote]
hah, mamnat ehkä oppii viel ettei tääl miehiä pyöri!
Sun lapsi syntyy alle puolen vuoden päästä tähän maailmaan eikä sua kiinnosta. Toivotit onnea aborttiin ja kun kerroin pitäväni lapsen, haukuit vaan. Oot ihan kamala ihminen.
Kiitos V kun otit vihdoinkin yhteyttä. Olen rakastumassa sinuun.<3
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:04"]M. Meillä on aina toivoa.
[/quote]
Tiedän.<3
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:50"]Ari, laita mulle tekstiviesti!!!
[/quote]Tana! Älä ahdistele, se on MUN mies. Sorry ;) Ps. Meille on taas vauva tulossa ;)
m,a ja h, älkää pilatko hyvän työpaikan henkeä. olette aikuisia ja käyttäydytte kuin teinitytöt. tai nekin oon fiksumpia. töitä löytyy muualtakin. sopii etsiä, jos tää paikka niin kovasti vituttaa.
Terkkuja Anterolle Kurikkaan. Olet mielessä.... ihan liian usein.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:28"]Voi K*******, kuinka mä sua kaipaan ja susta pidän. <3 Ehkä meidän aika koittaa vielä.
[/quote]
Mikä paikkakunta?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:40"]
Olet hirveä lehmä ja ärsytät minua suuresti, M.K.!
[/quote]Tuuu käymään, niin katotaan mistä se kana kusee... t MK
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:47"]tajuatko miten paljon sattuu kun olet kuin et huomaisikaan minua? tai kun et sano minulle mitään, kuljet vain ohi. anna meille mahdollisuus, minä välitän sinusta.
[/quote]
Avaa suusi?!
Et varmaa muista mua enää :) juteltiin sillon joskus. Sanoit kaikkea ihania juttuja ja sait mut tuntemaan itteni hyväks. Toivottavasti tavataan vielä joskus :)
Olet tajuttoman ihana rakastaja ja upea ystävä. Maailma on sun ansiosta parempi paikka mulle.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:58"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:35"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:12"]
Kaunokki, sattuisin enemmän kuin mielelläni kanssasi vielä samaan paikkaan. Ajan kanssa.
[/quote]
Tuhatpäinen mammalauma hykertelee nyt. Laita ees etunimen alkukirjain tai paikkakunta..
[/quote]
Karsitaanpa nyt sitten kuvittelemasi iso osa pois sillä, että tuo oli kylläkin n -> n, ja muutenkin erityisen harvinaislaatuiselle.
[/quote]
hah, mamnat ehkä oppii viel ettei tääl miehiä pyöri!
[/quote]Käyttääkö joku mies sanaa Kaunokki??Ei koskaan.
NT, minulla on kamala ikävä sinua. Harmi ettei mikään koskaan enää voi palata välillämme ennalleen.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:32"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:28"]
Sä hylkäsit mut, kun mä olin 14. Sä et halunnut mua elämääsi etkä suostunut pitämään musta huolta, vaikka se sun vastuu mun isänä olisi ollut. Ja nyt 7 vuotta myöhemmin sä ihan oikeasti kuvittelet, että mä haluan tavata sut? Sä et tuu enää ikinä kuulumaan mun elämään, mä en oo mikään tavara, joka voidaan unohtaa moneksi vuodeksi kaapinpohjalle ja kaivaa sieltä esiin kun mieli tekee. Lopettaisitko myös sen hehkuttamisen siitä sun ja uuden naises lapsesta. Arvaa tuntuuko pahalta saada niitä helvetin joulukortteja, jossa on tän lapsen kuva kun sä itse hylkäsit mut teininä. Miksi sä rakastat tätä sun toista lasta, mutta et rakastanut mua? Mitä mä tein väärin?
Isälleni.
[/quote]
Kannattais ehkä jutella sen isän kanssa. Joskus tapahtumille on selitys eikä kaikki ole niin kuin oletetaan.
[/quote]
Ainoa selitys tälle on juurikin se, että mun isä ei jaksanut mua. Kyllä ne 3 muuta lasta sai jäädä isän luokse asumaan ja niiden kanssa ollaan yhteyksissä.