Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
1/9334 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva olla vielä tekemisissä ja ystäviä. Anteeksi etten tullut katsomaan sua ja sun vauvaa synnytyksen jälkeen. Mun oma vauva oli vaan niin vaikea, ja mulla oli synnytyksenjälkeinen masennus. Se oli tosi rankkaa aikaa, enkä vaan yksinkertaisesti jaksanut lähteä vauvan ja esikoisen kanssa mihinkään tapaamaan ketään, hyvä kun saatiin päivän pakolliset kauppa ja pihareissut tehtyä. Ihan ymmärrettävää, että suutuit kun en tullut. Niin mäkin olisin varmaan suuttunut. Toivottavasti teillä menee nykyään hyvin, ja toivottavasti nähdään vielä joskus, vaikka sitten kun lapset on vähän isompia ja ehditään juoda kahvimme rauhassa. Se olisi kivaa. Vaikka en ole uskaltanut enää kaiken tapahtuneen ja kuluneen ajan jälkeen yhteyttä ottaa, niin muistelen meidän ystävyyttä usein. Olet mielessä :)

Vierailija
2/9334 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon, että sä joka päivä mietit, miten paljon pahaa sä ehdit mulle tuottaa. Toivottavasti sulla on oikein paha olla. Tulet kuolemaan yksinäisyydessä. T. tyttäresi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9334 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna anteeksi.

Vierailija
4/9334 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet jo hankkinut elämän etkä pidä enää kissoja lapsinasi, toivottavasti myös lopetat sen jatkuvan valehtelun, teeskentelyn ja pettämisen et ole enää teinityttö. Toivottavasti saat itsetuntosi kuntoon ja keskityt omaan hyvinvointiisi pettämisen ja teeskentelyn sijaan. Toivottavasti olet jo huomannut että valehtelemalla ja huijaamalla saat vain itsellesi lisää huonoa oloa.  Mi:lle

Vierailija
5/9334 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä hylkäsit mut, kun mä olin 14. Sä et halunnut mua elämääsi etkä suostunut pitämään musta huolta, vaikka se sun vastuu mun isänä olisi ollut. Ja  nyt 7 vuotta myöhemmin sä ihan oikeasti kuvittelet, että mä haluan tavata sut? Sä et tuu enää ikinä kuulumaan mun elämään, mä en oo mikään tavara, joka voidaan unohtaa moneksi vuodeksi kaapinpohjalle ja kaivaa sieltä esiin kun mieli tekee. Lopettaisitko myös sen hehkuttamisen siitä sun ja uuden naises lapsesta. Arvaa tuntuuko pahalta saada niitä helvetin joulukortteja, jossa on tän lapsen kuva kun sä itse hylkäsit mut teininä. Miksi sä rakastat tätä sun toista lasta, mutta et rakastanut mua? Mitä mä tein väärin?

Isälleni.

Vierailija
6/9334 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi K*******, kuinka mä sua kaipaan ja susta pidän. <3 Ehkä meidän aika koittaa vielä.

Vierailija
7/9334 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:28"]

Sä hylkäsit mut, kun mä olin 14. Sä et halunnut mua elämääsi etkä suostunut pitämään musta huolta, vaikka se sun vastuu mun isänä olisi ollut. Ja  nyt 7 vuotta myöhemmin sä ihan oikeasti kuvittelet, että mä haluan tavata sut? Sä et tuu enää ikinä kuulumaan mun elämään, mä en oo mikään tavara, joka voidaan unohtaa moneksi vuodeksi kaapinpohjalle ja kaivaa sieltä esiin kun mieli tekee. Lopettaisitko myös sen hehkuttamisen siitä sun ja uuden naises lapsesta. Arvaa tuntuuko pahalta saada niitä helvetin joulukortteja, jossa on tän lapsen kuva kun sä itse hylkäsit mut teininä. Miksi sä rakastat tätä sun toista lasta, mutta et rakastanut mua? Mitä mä tein väärin?

Isälleni.

[/quote]

Kannattais ehkä jutella sen isän kanssa. Joskus tapahtumille on selitys eikä kaikki ole niin kuin oletetaan.

Vierailija
8/9334 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omat tunteet voi olla vääriä. Mutta miks me ei onnistuta?

Eletään hetkessä.

J <3

Vierailija
9/9334 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:54"]Soita mulle pian jooko.. Missä oot kun en ole kuullut susta koko päivänä mitään? Ja lupasit soittaa tänään illalla heti kun pystyt ja nyt kello on jo niin paljon..

J/Pirkanmaa

[/quote]

No meillähän se :)

Vierailija
10/9334 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:12"]

Kaunokki, sattuisin enemmän kuin mielelläni kanssasi vielä samaan paikkaan. Ajan kanssa.

[/quote]

Tuhatpäinen mammalauma hykertelee nyt. Laita ees etunimen alkukirjain tai paikkakunta..

Vierailija
11/9334 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha bestis, mietin sinua ja haluaisin ottaa yhteyttä, mutta en uskalla. Olemme varmaan kasvaneet erillemme, ja vaikeaa olisi nähdäkään enää säännöllisesti kun on näitä satoja kilometrejä välissä, ja omat perheet. Ikävä vanhoja aikoja, olit tärkein ihminen minulle silloin 10 vuotta sitten. Muistatko vielä hiekkakuopan, bussimatkat, sarjakuvat, kirjeet, tunneilla lähetetyt pienet viestit...?

Vierailija
12/9334 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

F, Ikävöin sinua.

Vierailija
13/9334 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:03"]

Mulla on niin ikävä sua S.S... <3

[/quote]

Mä omin tän itelleni. Kiitti <3

Vierailija
14/9334 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas äiti. Sä oot ihan umpialkoholisti, oot ollu sitä mun koko elämäni. Mulla ei oo yhtäkään onnellista muistoa sun kanssa. Sulla on syöpä ja sä tuut kuolemaan. Sä oot vakavasti masentunut ja haluaisit päättää päiväsi. Sulla on kuitenkin vielä monia vuosia elinaikaa eikä suuria tuskia, miksi sä et voisi vielä elää ja nauttia niistä viimeisistä hetkistä? Vaikka mä vihaankin sua yli kaiken, mä silti välitän. Ehkä jollain tasolla mä toivon, että sä lopettaisit juomisen ja alkaisit oikeasti välittämään musta. Mullakin on vaikeeta elämässä. Mä en ihan oikeasti halua kuunnella päivästä toiseen sun murheita ja toimia sun tukipilarina; se on sun tehtävä mun äitinä. Voisitko sä ees joskus kysyä, että miten mulla menee?

Vierailija
15/9334 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JS, olen saanut sinulta parasta seksiä ikinä!!

Vierailija
16/9334 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä kehtasit? Ihan oikeesti. En ikinä tehny sulle mitään pahaa ja tiesit miten paljon susta välitin. Et voinu sen vuoden aikana sanoo etten merkinnytkään sulle yhtään mitään. Sitten kun ite sait mut todella vaikeeseen tilanteeseen, päätät kasvattaa ne pallit ja sanoo moro. En ymmärrä. Vihaan sua ihan koko sydämestäni. I.

Vierailija
17/9334 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:12"]

Kaunokki, sattuisin enemmän kuin mielelläni kanssasi vielä samaan paikkaan. Ajan kanssa.

[/quote]

Tuhatpäinen mammalauma hykertelee nyt. Laita ees etunimen alkukirjain tai paikkakunta..

[/quote]

Aivan :D ei saa tällein mammoja kiusata, laita edes pienet tuntomerkit.

Mutta MK (mies olet), vitsit että mä jäin kiinni sinuun. En edes tiedä miksi. Joku sinussa vaan vetoaa. Jos nyt palattaisiin muutama vuosi taaksepäin, antaisin meille meidän hetkemme. Mutta ehkä me saamme ne vielä joskus, vaikka elämä on kuljettanut minua pois päin sinusta.

Vierailija
18/9334 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:12"]

[/quote]

[/quote]

Karsitaanpa nyt sitten kuvittelemasi iso osa pois sillä, että tuo oli kylläkin n -> n, ja muutenkin erityisen harvinaislaatuiselle.

Vierailija
19/9334 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MP Helsinki: tykkäsin sinusta oikeasti, meidän molempien olisi pitänyt uskaltaa enemmän.

Vierailija
20/9334 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:43"]Muutit sitten meidän naapuriin, hittolainen!

[/quote]

Nimikirjaimet? Paikkakunta? Tai sukupuoli? :)

Ketju on lukittu.