Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miäs uhkaa itsarilla..

Vierailija
07.03.2008 |

Olemme olleet miehen kanssa yhdessä neljäntoista vanhasta asti, meillä ei ole lapsia mutta suunnitelmissa on.

Nyt on pikkuhiljaa alkanu musta tuntuu, et tää suhde ei oo sitä mitä kaipaan elämältäni. Me ei olla oikeestaan koskaan riidelty ees, mutta jotenkialkaa tää suhde ahdistaa. Mies jo teininä tuppas sanomaan, että mä oon syy miks hän elää, ja ettei jaksais elää ilman mua ym. ja nyt kun olen hellävarasesti erosta puhunut, niin on tullut samanlaista juttua, että sit hällä ei oo mitää syytä elää, ja ettei kestä elämää sti enä va tappaa ittensä. Ei mitenkä " Vittu jos sä jätät mut ni mä tapan itteni!!" tyyliin, vaan iha asiallisesti ollaan keskusteltu. Tiedän, että luultavasti mieheni näin tekisikin. Nyt mietin, että mitä teen. Elänkö mieheni kanssa, kun ei ole mitään erityisempiä ongelmiakaan, vai otanko riskin ja eroan, mikä suurella todennäköisyydellä johtaisi miehen kuolemaan, jota en taas koskan voisi antaa itselleni anteeksi..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jätät miehelle toiveita eikä heti tapa itseään ja sitten ajan kanssa katsot mihin päädyt. Ehkäpä se mieskin tajuaa että on elämää ilman sinua.

Vierailija
2/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin pelkään sanoa edes mitään eroon liittyvää (tai muuten pahaa) miehelle, ettei vaan tekisi mitään itselleen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä hetken josko auttaisi sen verran että voit irrottautua hänestä.

Vierailija
4/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattele sitten kun sillä on ne aseenaan lisäksi. Teen itsarin ja vien lapset mukana..

Vierailija
5/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset ovat melkein yhtä pahoja kuin äijät, jotka mätkii vaimojaan huvikseen....Törkeätä henkistä hyväksikäyttöä..

" nim. kaiken kokenut"

Vierailija
6/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaako itsellensä sitä tehdä, että elää suhteessa epätasapainoisen miehen kanssa? Et ole vastuusta puolison teoista.

Jos eron saa hoidettua hienovaraisemmin kuin " se on loppu nyt" -tavalla, niin hieno homma, mutta ei minusta uhrata itseänsä ja omaa elämäänsä itsariuhkailujen vuoksi.

Vierailija
7/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis " mutta ei minusta VOI uhrata itseänsä ja omaa elämäänsä itsariuhkailujen vuoksi"

joo, meen nukkumaan ku en kerta osaa enää kirjoittaakaan!