Sammuttaisiko kiinnostuksesi seuraava repliikki: "Mä haluan panna sua." ?
Voisitko ajatella seksiä noin sanovan henkilön kanssa, josta olet ollut kiinnostunut, vai muuttaisiko repliikki mielipiteesi hänestä?
Kommentit (6)
hän pian möläyttäisi tuollaista niin taatusti kiinnostus lopahtaisi. Jos oltais tunnettu ja taoailtu jo jonkin aikaa ja ilmassa olisi molemminpuolista kiinnostusta, voisi olla että oltais nopeasti sängyssä.
Esim Mä haluan panna sua, koska olet maailman ihanin nainen; varma nakki, jos olisimme tunteneet jonkun aikaa.
mitä sitä pitäisi leperrellä, jotain kornia että "haluasin nii kovasti rakastella sinun kanssasi" ? tms???
hyi, mua tollainen hempeily ja lässytys vaan ällöttää lähinä, juoksisin karkuun varmaan.
jos kerran halut kohdalla kummallakin ja tilaisuus ja mahdollisuus, niin siitä vaan, sanoisn että senkus pannaan, ja kunnolla kans!
ei kyl omaan sanavarastoni sana "panna" kuulu mitenkään. Hieman vaikuttaa teini-ikäiseltä. Minuun tehoaisi enemmän "mä haluan naida sua" ,-)
ja pitäisin häntä seksikkäänä (ja hän olisi vapaa), pitäisin tokaisua kiihottavana. Varatunkin suusta se voisi olla kiihottavaa, mutta ei johtaisi mihinkään.