Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kannattaa huomioida pölynimuria ostettaessa?

Vierailija
06.03.2008 |

Ainakin ilmeisesti pienhiukkasten suodatuskyky, onko esim. hepa-suodatin tai joku muu järjestelmä.

Entä muuta, mitkä tekijät vaikuttavat käyttömukavuuteen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääni ja huonompi imuteho. Itse olen pitänyt Electroluxin imurista, joka on kevyt, ääneltään hiljainen, huomattavan kätevä käyttää ja teholtaan hyvä. Lisäksi hyvät suodattimet.

Vierailija
2/10 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten imuteho, kuinka paljon ja miten helposti imutehoa voi säätää, on oltava tarpeeksi erilaisia suulakkeita mukana, miten helposti vehje kulkee imuroijan perässä, ettei se aina ole kenollaan joka kulmassa. Hiljainen ääni on myös tärkeä.

Ja saako varaosia, jos suulake menee rikki tms. Ja varren liitännät, näyttääkö siltä, että putket kestävät irrottelun ja kiinnittämisen vai rapsahtaneeko helposti rikki.

Pölypussin vaihtaminen pitäisi olla verrattain helppoa.

Meillä on ollut Miele 516 jo aika monta vuotta ja olen melko tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin taidamme päätyä Mieleen ja lähteä vielä tänään ostoksille.

ap

Vierailija
4/10 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis kertokaa mikä olis hyvä imuri, ollaan pitkään mietitty et minkä ostais kun ei sais sit olla kuitenkaan hirmu kallis. Oisko kellään mitään sanomista tähän?? Kertokaa merkki ja mitä maksaa noin suurinpiirtein sekä mikä on hyvää kyseisessä imurissa.

Vierailija
5/10 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielet ja Siemensit pärjäsivät hyvin, samoin nilfisk (mitä saa kait vain onoffista). Philipsit pärjäsivät huonoiten.

Mitä hintaluokkaa ajattelit ja mitkä ominaisuudet ovat tärkeät?

(esim. pitääkö imeä hyvin eläintenkarvoja?)

Vierailija
6/10 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskin etsiä tuo imurivertailu...

Ihan perusimuria etsin, ei o eläimiä.

Ja hinta ei sais olla kauheesti satasen yli, opiskelija kun olen niin en viittis sijoittaa kauheita. Mut sellai että se todella imis, eikä vaan olis imevinään.

Nuo halvemmat kun on ihan leluja. Mut kun ei sitä kaupassa tiedä, että mikä sit olis hintaansa nähden hyvä.

Vierailija
7/10 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut olivat pääasiallisesti luokkaa 170-180euroa. Bosch BSG 71842 169e ovh pärjäsi neljän tähden verran eli oli testatuista toiseksi halvin ja silti pärjäsi noin hyvin. Siinä on hepa-suodatin.

Ehkä jossain on testattu halvempaakin hintaluokkaa?

Vierailija
8/10 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin nimittäin just philipsin imurin joka oli euromarketissa tarjouksessa.. Toivottavasti se nyt toimisi edes jotenkin.. Edellinen imuri oli volta ja se levisi totaalisesti varren joka kohdasta yhtä aikaa, ihan uskomatonta!

Vierailija
9/10 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testissä oli philipsin mallit fc 8602/01 ja fc8608/01 ja kummatkin, vaikka jäivätkin jumboiksi, saivat nekin kolme pistettä viidestä. Käyttömukavuuso li 4, kestävyys oli 5, suorituskyky oli eri asioissa mitattuna 2,5-5. Ainoa missä heikko tulos oli poistoilman puhtaus, sillä malleissa ei ole hepa-suodatinta. Mutta niitähän saa ostettua erikseenkin jos haluaa ja siten nostaa imurin laatua olennaisesti. Etenkin allergiaperheissä ominaisuus on erittäin tärkeä.

Vierailija
10/10 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon muuten tosi tyytyväinen,mutta ääni on aika kova.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan