Millaisia tuntemuksia tai mielleyhtymiä herättää nimi Anu?
Ei ainakaan mikään hittinimi ja nyt kun olen sitä makustellut aikani niin tuntuu aikas kivalta...:) ykkös vaihtoehto tällä hetkellä..
Kommentit (20)
anu on kyllä ihan mukava nimi, ei tosiaankaan hirveän yleinen varmaan missään ikäluokassa ollut..
Muuten tulee nimestä Hannah (armo).
Itse olen Anu ja haluisin olla Annu, lausun myös monesti nimeni leveellä n:llä. Minusta 3 kirjaiminen nimi on liian lyhyt. Ja anus juttuja olen joo kuullut myös..
Vierailija:
Tunnen muutaman Anun. Yksi on 70-luvulla syntynyt. Herttainen ja iloinen. Yksi tuntemani Anu on 80-luvulla syntynyt, samoin herttainen ja iloinen. Ja kolmas Anu jonka tiedän on syntynyt 2000 luvulla, on myöskin herttainen ja iloinen.
Hyvä mielikuva.
ei hirveesti kyllä kaimoja ole tullut vastaan, muutamia toki..
omaa nimeä on tiestysti vähän vaikea arvioida,mutta ihan tyytyväinen olen ollut..mun ristikseni toi anus-juttu ei koskaaan ole osunut, on sen verran erikoinen sukunimi, että siitä onki sitte väännetty jos jonkinlaista muotoa..:)
kyllä tämä valinta tuohon anuun taitaa kallistua, nyt kun vielä keksisi toisen ja mahdollisesti kolmannenkin nimen...
ap
harvoja 2000 luvulla syntyneitä Anuja.
Poikani puhuu edelleen iloisesta ja nauravasta Anusta, vaikka ei ole nähnyt tyttöä kohta kahteen vuoteen.
Mulla oli nuorena vaihe, joilloin en tykänny nimestä siksi kun se oli niin lyhyt!
Mutta kiva että nimestä tykätään! =)
Ps. tiedän yhden tytön, jonka ihan oikea nimi on Anu Saukko.
Hän on nyt 5-vuotias eikä kaimoja siinä ikäluokassa montakaan ole. Eikä nimi taida edelleenkään suosittu olla. Pappimme sanoi, ettei hän ollut kastanut yhtään Anua ennen meidän Anua.
Mitä " kikkailua" on ANNU- nimessä? Vrt Anu.
Molemmat on hyviä nimiä.
Vierailija:
Mitä " kikkailua" on ANNU- nimessä? Vrt Anu.
Molemmat on hyviä nimiä.
Niin, onhan Annu nimi siinä missä Pekkkakin.
muutama ja kaikki oli hyvin erilaisia ihmisiä. Joten ei sen nimen perusteella kannata mitään luonneanalyysiä vetää.
Ihana olisi joskus tavata pikku-Anu. :)
Vierailija:
Niin, onhan Annu nimi siinä missä Pekkkakin.
VRK ei tunne tästä syystä yhtään Pekkkaa, mutta Annuja sen sijaan löytyy 825 kappaletta.
Anu Helmiina vai Anu Maria Helmiina?
ap jälleen...:)