Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi, että olen liikaa kiinni 1kk vauvassamme... =/

Vierailija
02.03.2008 |

Meillä isommat lapset 3v ja kohta 8v ja olen kyllä yrittänyt heitäkin parhaani mukaan huomioida, sen mitä jaksan/osaan. Tänään sitten puhuttiin, että jos jompikumpi veisi isommat lapset katsomaan Risto Räppääjää ja mies oli sitä mieltä, että minä voisin viedä että pääsisin johonkin itsekin (täältä maalta kun lähtee niin matkoineen menisi vähintään 3-4 tuntia)... ihan kaunis ajatus sinänsä kyllä, mutta sitten sanoi että olen hänen mielestään keskittynyt liikaa vauvaan enkä edes kunnolla huomaa muita! =( Asia ei mielestäni ole kyllä ihan niin... enhän edes täysimetä vaan vauva saa myös korviketta!! Eli en ole kokoajan vauvaa hoitamassa... Toki vauvaa pitää kannella jonkun verran kun ei viihdy aina esim lattialla tms.

Ja nyt tietenkin tunnen itseni huonoksi äidiksi! Kuitenkin esim naapurissa on äiti, jolla viides lapsi just vastasyntynyt ja hän täysimettää (kuulema 1-2 tunnin välein) ja muut lapset myös pieniä (vanhin täyttää 6v)... Riittääkö hänellä aika jokaiselle tasapuolisesti....??

Että tuo mies osaa joskus olla törttö! Tai sitten mä vaan vedin herneen turhasta nenääni??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
2/9 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se vauva nyt sen aikaa pärjää isänsä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin muutaman ensimmäisen kuukauden kun vauva tuntee olonsa turvattomaksi yksin ja vaatii saada olla koko ajan sylissä.

siihen perheesi on sopeuduttava nyt alkuun

Vierailija
4/9 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku pitää lapsia tehä lisää ja sit esim vanhempien lapsien vieminen elokuviin on niin vaikeaa..ne tarvitsevat äitiä siinä missä vauvaki...

Vierailija
5/9 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän vauva voi olla isänsä kanssa siinä missä äidinkin?

Vierailija:

varsinkin muutaman ensimmäisen kuukauden kun vauva tuntee olonsa turvattomaksi yksin ja vaatii saada olla koko ajan sylissä.

siihen perheesi on sopeuduttava nyt alkuun

Vierailija
6/9 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteä sinne elokuviin!!! vaan se, että mies tuolla tavalla kommentoi tilannetta... kun en mielestäni ole vauvassa niin kiinni, kun monet muut äidit kun en täysimetä! isä osallistuu vauvanhoitoon kyllä ja minäkin yritän huomioida isommat!

ap

Vierailija
7/9 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän hänen pitäisi tietää, että äidin ja vauvan KUULUU olla kiinni toisissaan vauvan alkukuukausina. 1kk on vielä kovin pieni.

Toinen asia on se, että kyllähän sinä voit muutamaksi tunniksi lähteä kotoa ja jättää vauvan isänsä hoitoon. Se voisi tehdä sinullekin ihan hyvää. :)

Vierailija
8/9 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä olin kinni vauvassa vaikken imettänyt juuri ollenkaan..

kyllä se läheisyys vauvan kanss aon muutakin kuin imettämistä ja vauvassa voi olla kiinni vaikkei imetäkään..

milloin viimeksi olet ilman vauvaa ollu jossain?

Vierailija:

lähteä sinne elokuviin!!! vaan se, että mies tuolla tavalla kommentoi tilannetta... kun en mielestäni ole vauvassa niin kiinni, kun monet muut äidit kun en täysimetä! isä osallistuu vauvanhoitoon kyllä ja minäkin yritän huomioida isommat!

ap

Vierailija
9/9 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva tarvitsee ihan eri määrän huomiota kuin muut, toki muutkin lapset pitää hoitaa ja huomioida.

Isommat kulkevat jaloillaan, syövät ja pukevat sekä osaavat kommunikoida vauva ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän