Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuijotuskohtaukset!!!!!!!!!!!

Vierailija
29.02.2008 |

Onko kohtalotovereita?? Mulla tulee todella usein hetkiä, jolloin jään tuijottamaan yhteen kohtaan. Vaikka kesken toiminnan silmät jää vaan jumiin johonkin kohtaan ja saatan tuijottaa sitä kohtaa puolikin minuuttia. Olen pitänyt tuota aina normaalina sillä mulla on ollu niitä niin kauan kuin jaksan muistaa, mutta nyt niitä on alkanut tulla useammin ja välillä jopa ajaessa autoa! Olen huomannut että väsyneenä noita tulee enemmän, mutta halusinkin kysyä onko muita joilla tulee noita kohtauksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan vouhkaa itsellesi epilepsiadiagnoosia *reps*

Vierailija
2/4 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä väsyneempi, sen useammin. Myös moottoritiellä autoa ajaessa olen huomannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa ihmisiin kohdistuen. Ja jotkut tulee kysymään, mikä hätänä, tunnetaanko me, lähdetkö kahville, tuijotuksen kohteesta riippuen. ;)

Vierailija
4/4 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla todettiin epilepsia parikymppisenä ja silloin kuulin että " tuijotusjumit" ovat tyypillisiä oireita.

Tuijotushetkiä tulee kaikille ja ovat harmittomia, lisääntyessään saattavat vihjata aivojen hetkelliseen häiriöön.

Älä suotta pelästy kun mainitsin epilepsian, käy kuitenkin tarkistamassa lekurilta jos ne lisääntyvät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä