Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonnonkuituinen tyyny! Mistä?

29.02.2008 |

Hakusessa koko perheelle tyynyt mahd. luonnollisista materiaaleista.

Kokemuksia siis kaivataan: minkämerkkistä tyynyä olet käyttänyt, mitä materiaalia ja mistä saa ostaa? Miten on kestänyt pesua? Entäs hinta suunnilleen?

Epäilen että perustavarataloissa on tarjolla muuta kuin polyesterivanutäytteisiä " tavallisia" tyynyjä - vai olenko väärässä?

Ruskovillalla on jyvätyyny, onko joku käyttänyt sellaista? Ehkä kuitenkin enemmän tykkäisin, jos löytyisi joku kunnollinen puuvilla / pellava (??) tms. vaihtoehto.

Kiitokset kovasti vastauksista!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirssiakana tyynyt ja ollaan tykätty älyttömästi. Mulla itellä on välillä ollut niskat jumissa ja tän tyynyn kanssa onneksi pääsin siitä vaivasta eroon. Totutteluvaihe oli , mutta sitten unohdin koko asian( rapisi vähän aluksi). Ruskovillalla on muistaakseni jotain villa tai puuvillatäytteisiäkin tyynyjä? Hirssiakanatyyny on aika erilainen tyyny olemukseltaan jos vertaa perinteiseen, mutta mun mielestä vaan hyvällä tavalla. Tukee asennosta huolimatta eikä väännä omituisiin asentoihin. Se pitää vaan ennakkoluulottomasti uskaltaa kokeilla. kyllä sen aina saa jonnekin sitten myytyä vaikka jos niin onnettomasti kävisi ettei tykkäisikään.

Tällähetkeellä on meillä harkinnassa jos hankittaisiin kaikille lapsillekin hirssiakanatyynyt.

Vierailija
2/3 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on itselläni Ruskovillan hirssiakana tyyny, josta olen tykännyt kovasti. Lapsille olen ostanut Ruskovillan luomuvillatäytteiset tyynyt. ne ovat minusta ihanan tuntuiset ja lapsetkin ovat tykänneet. hyvä puoli myös se että niistä ei jää jätettä ja voi vaikka omassa kompostissa kompostoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päädyimme tuollaisiin Ruskovillan hirssiakanatyynyihin. Aivan mahtava! Tuntuu että koko keho saa niin, niin ihanan levon, kun tyyny muovautuu pään alla todella mukavasti. Suosittelen!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan