Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

istukkabiopsia

28.02.2008 |

Olin tänään naistenklinikalla otattamassa istukkanäytettä ja nyt ennen tulosten saapumista pelkään tietysti keskenmenoa. Onko kenelläkään tullut näytteenoton jälkeen mitään oireita/tuntemuksia. Itselläni on ainakin neulan sisäänmenopaikka arka.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla istukka oli hankalassa paikassa, jouduttiin ronkkimaan ja tekemään ties mitä temppuja näytteen saamiseksi. Näytteenottoreikä ja koko vatsa olivat ihan kipeitä loppupäivän ja ilta oli aika tuskainen. Mutta seuraavana päivänä jo paljon parempi. Toisella kerralla kaikki kävi paljon helpommin ja silloin ainut vähän kipeä kohta oli se itse reiän kohdalla oleva pieni rupi.

Kummallakaan kerralla ei tullut mitään vuotoja, vaikka niitäkin voi kuulemma ilmetä.

Vierailija
2/2 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ensimmäisellä kerralla oli lapsivesipunktio, mutta kuitenkin...

Näytteenottokohta oli arka/kipeä muutaman päivän. Lääkäri sanoi, ettei kannata olla siitä huolissaan. Tottakai se on kipeä, kun siitä on juuri neula työnnetty sisään.

Itse lepäilin näytteenottopäivän varmuuden vuoksi. Huolissaan pitää olla jos alkaa supistella taikka reiästä alkaa tihkua nestettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla