Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä sua ärsyttää Huutonetissä?

Vierailija
26.02.2008 |

Mua:

-Epäselvät otsikot, tyyliin: %&¤" % " %! " %*potkuhousut#%%" %#&#&

-Kun postikuluja ei ole laitettu ilmoitukseen ja jos kysyy, myyjä ei viitsi vastata ollenkaan.

-HUUTAMALLA KIRJOITETUT ilmoitukset. Rasittavaa lukea tuollaista ilmoitusta.

-Jätti-isot vaatepaketit, joihin on sotkettu sekaisin talvi- ja kesävaatteita (ja tietty saman kokoisia..) + kenkiä ja haalareita. Ja yleensä noissa kohteissa on myös " miljoona" kuvaa ja yhdestä vaatteesta voi olla viisikin kuvaa.

-College ym. sanojen hirvitys muodot; collaga, gollege, vuorelliset saappaat jne.

-Myyjän hirmu pitkä lista " säännöistä" ; esim. ostajan yhteydenotto kahdessa päivässä ja maksu kolmessa päivässä tai myyjä antaa negaa. Myös ne, joiden postitusajat ovat pitkiä (10-14 päivää) ovat myöskin mun mielestä ärsyttäviä. Kuitenkin nuo myyjät laittavat melkein päivittäin uusia kohteita myyntiin, mutta..

-Ilmoituksen lopussa olevat turhat hakusanat + harhauttavat hakusanat.

-Feikkien myyjät.

-Huonot kuvat, sellaiset kuvat mitkä ovat niin tummia ettei niistä osaa sanoa mitä kuva esittää.

-Värilliset otsikot (keltainen, vaaleanvihreä ja turkoosi on pahimmat), nuo kolme väriä nimittäin hukkuvat näyttöön ja niistä ei saa mitään selvää.

-Jos kokoa ei ole ilmoitettu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan on myyjän vastuulla se pakkaaminen,ei ostaja siihen voi mitenkään vaikuttaa :(

Vierailija
2/3 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huuda periaatteestakaan jos lopussa lukee mitä sattuu.

Mutta ekana tuli mieleen kysymyksestä, että mua ärsyttää se että mä jään siihen koukkuun. Huutikseen siis. Ja tälläkertaa myyjänä, jatkuvasti pitäis käydä kurkkimassa onko kukaan huutanu mun kohteita. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatepaketeissa, arvokkaimmissa tavaroissa ja esim. leffapaketeissa tuon vielä ymmärtää, mutta mitä järkeä on laittaa hv lasten vaatteeseen? Esim. jos aloitushinta on 4 euroa ja hv 5 euroa (ja korotus euron)?

Tai hv on 100 euroa, aloitushinta 0 ja korotus 10 senttiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi