Onko kellään muulla raskaana ILTApahoinvointia?
Aina puhutaan aamupahoinvoinnista, mutta kyllä minulla pahoinvointi alkaa kunnolla vasta noin klo 17 ja pahenee yötä kohti. Samoin on ollut yhdessä aikaisemmassakin raskaudessa. Aamupahoinvoinnista en ole kärsinyt koskaan.
Muita?
Kommentit (8)
Ilta ja alkuyö oli pahinta aikaa molemmissa raskaudessa, nyt rv 15 alkaa mennä ohi mutta just nytkin kuvottaa. Auttaa kun syö koko ajan jotain kevyttä.
Vaihtui kyllä myöhemmin aamupahoinvoinniksi
tokassa raskaudessa. ekassa olikin ympärivuorokautinen alkuraskauden pahoinvvointi. tokassa raskaudessa luulen et johtu siitä et piti tsempata päivä lasten kanssa ja illalla sai relata ku oli NIIN iltapahoinvoiva.
jKumpia te odotitte kun oli iltapahoinvointia?tytöstä mulla oli aamupahoinvointii.
Poikaa odottaessa en muista voineeni pahoin ollenkaan.
Kiva kuulla, etten ole ainoa jota öklöttää iltaisin, en siis olekaan epänormaali. Päivän ruokavaliokin pitää miettiä niin, että muistaa syödä monipuolisesti päivällä, kun illalla ei kuitenkaan mene alas kuin kylmät hedelmät ja näkkäri.
ap
joo niin mullakin oli pojasta iltasin huono olo ja oikeestaa koko päivän kuvotus.Kumpia te odotitte kun oli iltapahoinvointia?tytöstä mulla oli aamupahoinvointii.
mutta illalla aivan järkyttävä kuvotus. Siihen sitten kiva yrittää nukahtaa.
Pahoinvointi alkuraskaudessa alkoi kuuden aikaan illalla ja paheni iltaa kohti. Jäiset puolukat rahkan tai jugurtin kanssa auttoivat vähän.
Yöks, heti tulee paha olo kun muistelen sitä yökottävää iltaoloa... tsemppiä vaan sulle.