Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä SE oikea välikausihaalari???

24.02.2008 |

Johan tästä välikausiasusta nyt ongelman kehitin ;-). En meinaa millään löytää sopivaa haalaria kuopuksellemme. Reimatecit ovat tänä keväänä väritykseltään liian vaaleita, samoin Lennet. Ticketin haalarit eivät vain jostain syystä istu hänen päälleen. Sen vihreän ruudullisen olisin ehdottomasti halunnut, mutta edellä mainitusta syystä joudun siitä nyt luopumaan.

Po.P:lla olisi ihana omenanvihreä takki, mutta sitä väriä ei kai saa haalarina vai olenko väärässä? Haluan ehdottomasti pojallemme haalarin, sillä hänellä on jo toisena asuna Po.P:n ruskea ruututakki mustilla housuilla.

Onko muita vastaavia merkkejä olemassa kuin Ticket. Po.P ja Reimatec? Olisin valmis tilaamaan haalarin myös ulkomailta, jos ja kun täältä kotimaisista puodeista ei sopivaa tunnu löytyvän. Halvemmatkin merkit olen tsekannut, mutta ei niistäkään mikään oikein iskenyt.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Aikalailla samanlaisia pohdintoja olen itse käynyt läpi välikausihaalarin suhteen, enkä ole vastausta vielä löytänyt... Po.Pin haalareissa ainoat värit ovat nyt tummansininen ja punainen. Vihreää ja muita kivoja kevätvärejä on vaan takeissa, tylsää.

Mieleen tulee sinulle vielä ehdottaa Mimymoa. Esimerkiksi http://www.tinyzone.dk/product.asp?product=3907&sub=40&page=1

Vinkkaa tänne, jos keksit jonkun kivan, erilaisen haalarin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla