Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olenko todella epäkohtelias, jos en kutsu mieheni siskon puolisoa syntymäpäiville?
22.02.2008 |
En vain voi sietää sitä miestä. Tiedän, että hän hakkaa vaimoaan. En ole koskaan hyväksynyt perheväkivaltaa.
Kommentit (2)
En minäkään hyväksy perheväkivaltaa, mutta en myöskään ole vakuuttunut, että tuo sinun tapasi boikotoida miestä on paras - varsinkin jos jätät syyn kertomatta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En olisi missään tekemisissä kyseisen tyypin kanssa, eikä kyllä olisi kukaan muukaan meidän suvusta tai kaveripiiristä.