Lue keskustelun säännöt.
ootteko lukenut vauvalehden uutta tyyliblogia
Kommentit (4)
..ja huomaan, että tässä työpäivän aikana oon eksynyt sinne jo parikin kertaa, eli mä tykkään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Innostaa ihmisiä kerskakulutukseen. Ihan kuin lapsen tehtävä olisi olla henkari jolle äiti saa kasata mahdollisimman paljon vaatetta. Ei yhtään kirjoitusta ekologisista materiaaleista tai kirpparikäynneistä, ainoastaa baby armanista. Huhhuh.
ei kolahda