Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miehen sisko on nimeltään Ele, voinko laittaa meidän tytölle nimeksi Elle vai onko liian läheinen?
Kommentit (4)
Mutta Ellestä tykkäisin. Epäilyttää vain tuo samankaltaisuus.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suomessa on 22 Eleä, 11 miestä ja 11 naista.
Jos Ele pitää nimeä samankaltaisena, hän ottanee sen ihan positiivisena asiana.
Alue: Aihe vapaa
Jos oisit kysyny että voiko laittaa nimeks se ELE niin oisin sanonu että elä ikinä, kamala nimi! Siis eihän se oo ees nimi!