Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elisan puhelinliittymistä tietävät!

Vierailija
19.02.2008 |

Minulla on puhelinpaketti, eli olen vuosi sitten tehnyt sopimuksen johon sisältyi puhelin + kerran kuussa tietty maksu. Nyt viime kuukausina Elisa on alkanut laskuttaa kerran kolmessa viikossa asiakkaitaan. Olen vasta nyt tajunnut, että hetkonen, sama summa pyydetään maksamaan nyt kolmen viikon välein kun lasku tulee. Elisalta en ole saanut vastausta, hidasta palvelua! Tietäiskö täällä joku asiasta? Hitto kun on vielä vuosi sopimusaikaa, tekisi mieli irtisanoutua jo nyt.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirivät kiinni jotain kesällä/syksyllä myöhään veloitettuja laskuja nyt siis 3 viikon (jopa alle!) välein. Asian on luvattu olevan kunnossa maaliskuun loppuun mennessä. Vituttaa itseänikin kun 2 kertaa kuussa saa nykyään maksaa laskut, vaihdan kyllä itse ainakin liittymäni, ottaa niin päähän tuo.

Vierailija
2/3 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kok kesä maksettu laskuja ja nyt tulee lähes viikottain uusia, summat vaan kasvaa. Asiakaspalvelussa ei kukaan vastaa ja jos vaikka vastaa niin palvelu on ala-arvoista. Nyt viie perjantaina oli yhden laskun eräpäivä ja vasta tänään pääsin teknisistä syistä maksamaan ja olivat katkaisseet liittymäni! EN pääse soittamaan sinne ja kysymään syytä. PAska firma, oikeesti!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voisi oikeasti luottaa laskujen olevan oikeita? Tuntuu todella oudolta, että nyt on jo monta kuukautta tullut parin kolmen viikon välein kauhean korkeita laskuja. Kaikissa laskuissa mennyt saldo rajan yli vaikka käytän puhelinta tosi vähän. Tunnen maksavani liikaa, koska en tosiaan muista että olisin kesällä maksanut laskuja jotenkin liian harvoin. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan