Mistä fleecehaalari tai vastaava vauvalle?
Olen nyt kierrellyt lukuisia kauppoja löytääkseni vauvalle fleecehaalarin.Etsiskelen siis sellaista pehmeää fleecehaalaria tai vastaavaa, jota voisi käyttää vaunuissa vauvalla hieman lämpimimmillä kevätsäillä.
Reimalla kyllä olisi mutta en pidä siitä, että haalariin on aplikoitu joku kummallinen ötökkä eteen ja huppuun, Bogilta myös löysin nallepuvun mutta sekään ei ollut riittävän yksikertainen makuuni.PO.Pilla olisi mutta ko. fleecehaalari on windstopperia eli suht jäykkää materiaalia.H&M:n fleecehaalari puolestaan oli tosi huonolaatuisen näköinen ja jo valmiiksi nyppyinen.Joo, tiedän olevani nirso mutta olen toooosi kiitollinen jos joku osaa vinkata mallia tai nettikauppaa:D
Kommentit (9)
Olisi riittävän yksikertainen ja kaunis.Mistähän niitä löytäisi?Nimimerkillä pakko saada:D
Vauvalle ei kyllä kannata ostaa tintun kokojen mukaan mitään 80cm haalaria, vaikka sitä suosittelevatkin sivuillaan. Saakohan muuten tintulta enää tilattua mieleisiään vaatteita? Vai onko valikoima vain sitä mitä milloinkin päättävät jälleenmyyjille antaa?
http://www.verdeterre.dk/default.asp?mode=UsrCollections&page=2&GroupID…
Löysin paikan jota kautta voin hankkia ko. haalarin mutta en osaa päättää sävyä.Minkä värin te valitsisitte ko. haalarista?Luultavasti en uskalla luottaa vauvan sukupuoliveikkaukseen joten värin täytynee olla suht neutraali....
oikealla alimpana olevan värin, joka näyttäisi olevan luonnonvalkoista ja rusehtavaa. Itse käytin vastasyntyneellä alkuun paljon valkoisia vaatteita, jotenkin sellainen pieni hento ihmisenalku näyttää valkoisessa niin ihanan puhtoiselle. :) Vaikka eipä tuo hennon vaaleansininenkään varmasti huonolle näyttäisi, vaikka moni sen mieltääkin " poikaväriksi" .
Et viitsisi vinkata mitä kautta aiot tuon hankkia? ;) Noilla sivuilla kun on parikin mua kiinnostavaa juttua, mutta en ole löytänyt paikkaa joista noita saisi hankittua? PAITSI keväthaalareita on tulossa Pompiihin ja ilmeisesti myös Seimeen, kumpikaan paikka vaan ei osannut sanoa koska ja tuleeko muutakin...
eli Karla og Karlo nimisestä liikkeestä (.dk) lupasivat tilata mita vain tarvitsen.Itse odottelen vielä hintatietoja heiltä mutta siis kysäise ihmeessä sieltä jos tarvitset jotain:)
Eli ne ei ole siis tulossa heille " vakiovalikoimiin" , mutta heidän kauttaan voi tilata, vai? Pistitkö sä muuten englanniksi viestiä vai millä kielellä? (Mietin josko itsekin kyselisin, mutta käytännössä kielitaito rajautuu vain englantiin...) Kiitos vinkistä!
Laitoin viestiä englanniksi ja sain vastauksenkin englanniksi.Lupasivat tilata mitä vain tarvitsisin.Ko. kauppa on myös ihan luotettava sillä olen tilannut sieltä ennenkin.Kannattaa siis ainakin kokeilla jos tilaus onnistuisi:)
Olen ajatellut kaikkien kauhuksi ottaa äitiyspakkauksen. En ottanut viimeksi ja vuoden 2002 pakkaus oli vähän hmm, mutta nykyisen haalarit on minusta ihan ok. Ja muutenkin. Ehken nyt kananmunankeltaisia pukuja käytä tai ruohonvihreitä potku/sukkahousuja, mutta ne voi laittaa keräyksiin. Muuten olivat ihan peruskamaa. =)
Mutta tuo sitten yksinkertaista & tyylikästä. Semmoista, mihin omaa rahaa voi satsata. ;-)
Ver de Terren fleecehaalareita ja harmittelin kun en tiennyt tuollaisista silloin kun meidän vastasyntyneelle syysvauvalle vaatteita hankin. Tosi tyylikkään näköinen ilman turhia kirjailuja ainakin
http://www.verdeterre.dk/default.asp?mode=UsrCollections&page=2&GroupID…
Valitettavasti en vain tiedä mistä noita saa ostettua?