Onkohan tuossa Ticketin haalarissa tuo punainen ei-niin-likaherkkä väri vrt. omenanvihreä/turkoosi?
Tuo vihreä olisi ehdoton lemppari, mutta hirvittää kyllä kuinka arka väri se on. Turkoosi tuskin yhtään parempi väri sen suhteen? Navyn olisin muuten voinut ottaa, mutta enpä löydä sitä meidän koossa. Jäljelle jää tuo punainen. Ei mikään suosikkivärini, mutta olisi ainakin poikkeavaa meidän vaatekaapissa :). Ääh, miksei voineet tehdä sellaista mudanväristä haalaria..
Kommentit (5)
Kun muita värejä myydään täällä meidän kaupungissakin. Navyn olisin muuten valinnut ykköseksi, mutta nuo turkoosit ompeleet vähän häiritsee. Eli kaipa joudun noista kolmesta väristä arpomaan, mitä meillä täällä myydään :)
Joo, mä olin alunperin ajatellut tohon limet asusteet pojalle, mut sit aloin miettiin, että täytyy vissiin olla turkoosit...
Jos kaipaat kuriiria, niin ei sekään mahdotonta ole ;o)
Ja Kuperkeikassa näitä taisi olla, sieltä mulle kertoivat että haalareita tulossa koosta 80 alkaen, jokohan pienet koot sitten jo meni?
Kiitos marrasfantti tarjouksesta! Mun tarvitsee nyt miettiä, mikä väri meille oikein tulee :). Jestas, kun on vaikeaa. Saa taas AV:n mammat naureskella meidän ongelmille.. Hehee.
Päädyin sitten ykköshaalarin osalta tuohon limeen. Menee likaiseksi, jos menee. Samaa matskua näytti olevan Reimankin haalarit. Katselin ruskeita Legon haalareita, jotka olisi niin käytännöllisiä, mutta minun mieli kirkuu näyt raikkaita värejä :)
Tosiaan noita Navy värejä ei taida monessa paikassa ollakaan, meidän haalari löytyi Aapiskukosta.