Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastavat kuvat hävettävät yhä Susanna Penttilää.. Daiju muiija :-D

Vierailija
18.02.2008 |

Susanna Penttilällä on yllään Guccin jämptisti istuva bleiseri, joka paljastaa, että hän on erinomaisen timmissä kunnossa. Kasvot ovat sirot eikä meikkiä huomaa. Rintavarustus on niin sopusuhtainen, ettei sitäkään huomaa. Hiukset eivät ole tupeeratut, vaan suorat.

Missäs nyt mennään? Minne on kadonnut kuuluisa Barbi?

- Hyvä kysymys, huokaa Susanna.

- Saan jatkuvasti kuulla ja lukea olevani tyylitön. Perusteena käytetään kuvia, jotka on otettu vuosia sitten ja usein jossakin näytöksessä, jossa olen ollut malli enkä oma itseni. Arvostelijat eivät ole tavallista yleisöä, vaan kommentit tulevat median kautta.

Susanna on 34-vuotias bisnesnainen, joka kerran, pari kuukaudessa pyrähtää Pariisiin vaateostoksille ja Milanoon kenkien takia.

- Olen kertonut ulkomaisille bisneskumppaneilleni, että minua Suomessa pidetään tyylittömänä. He ovat hämmästyneitä, Susanna lohduttautuu.

Ja myöntää sitten olleensa idoleita ja trendejä seuraava pukeutuja.

- Dingon aikaan olin 12-vuotias ja matkin Neumannia. Tukka oli valko-punainen ja pystyssä, Susanna nauraa, mutta kehaisee, että pvc:n hän keksi kaverinsa Jenni Rautawaaran kanssa ennen kuin Linda Lampeniuksen kyykkyviulukuvat levisivät maailmalle.

- Hommasimme pvc-housut ja menimme diskoon. Se oli hirveätä, ihan hirveätä, mutta itse olimme erittäin tyytyväisiä.

Kun napapaidat tulivat muotiin, Susannan puodeissa kävi kauppa. Omistaja itse oli paras mainos paidoille, joiden helma ulottui kaula-aukkoon.

- Kyllä hävettää nyt! En enää vuosiin ole pukeutunut napapaitaan ja silti saan edelleen kuulla, että olen napapaitamannekiini. Liikkeissäni ei ainakaan kolmeen vuoteen ole ollut kaupan napapaitoja.

- Meillä ei henkilökunta saa pukeutua liian paljastavasti, ja minähän olen yksi myyjistä, sanoo Susanna, jonka yritys juuri täytti 15 vuotta.

Miksi pukeutuu mauttomasti ;-D

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan