Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VAROITUS PingPongista!

23.05.2008 |

Tilasimme matkarattaat Pingpongonlineshopista helmikuun alussa.Toimitusaika piti olla 4 viikkoa.Kun kyselin asiaa kuukausi tilauksesta selvisikin että toimitus venyy mutta aikaa ei osattu sanoa.Kun tiedustelin asiaa uudelleen minulle kerrottiin että saamme rattaat kesäkuun alussa.En suostunut tähän vaan vaihdoimme rattaat toisiin joissa toimitusajan piti olle 2-3 viikkoa.Soitin taas asiasta kun viikkoja oli kulunut 4 eikä rattaita näkynyt.Nyt niiden sanottiin tulevan tällä viikolla.Taaskaan ei ole rattaita näkynyt ja kun taas soitin asiasta niin huomattiin ettei rattaita ole edes lähetetty.

Nyt on siis toukokuun loppu ja tilaus on tehty helmikuussa.Mitään emme ole vielä saaneet ja nyt alkaa mennä hermot!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun on käynyt noin!

Tilasin nimittäin tuplat viime kesänä kyseisestä kaupasta ilman minkäänlaisia ongelmia. Sähköpostin avulla sai seurattua tilauksen kulkua ja 2-3 viikkoa meni kun lähetti toi ovelle rattaat.

Vierailija
2/7 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tilauksen kyllä alle kk sitten, mutta olen tosi pettynyt palveluun. Hinnat on halvat, mutta mitään siellä ei ole. No, okei, meillä oli aika iso tilaus kaikenlaista ja toki joku tuote/väri voi olla loppu varastosta, jne. mutta just luettuani mailit, olen viittä vaille valmis perumaan koko tilauksen. Viittä vaille siksi, että sitten pitää keksiä, mistä saisi tärkeimmät eli samat rattaat tai jaksaako enää edes tilata. Marssii liikeeseen ja ostaa, paitsi tuota Quinnyn mallia, jonka haluaisin ei taida olla Suomessa myynnissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä Quinnyn rattaat tilasit?

Itse olen miettinyt noiden speedien tilaamista (fudge värinä), ja siihen mukaan tuo dreami koppa. Mielestäni hinnat on kuitenkin olleet halvemmat kidsroom.de osoitteessa. Mietin vain, että oliko sinulla jokin syy miksi päädyit tilaamaan ping pongista?

Sitten olen miettinyt tuota speediä vielä... Toimiiko rattaana myös alle vuoden ikäisellä kun turvakaarta ei ole?

Sori kun tungin tänne ketjuun, missä keskustellaan ihan muusta...

Viivi

Vierailija
4/7 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko rattaana myös alle vuoden ikäisellä kun turvakaarta ei ole?

Ja mä taas olen juuri pähkäillyt mitä sillä turvakaarella tehdään kun lapsella kuitenkin on ne viisipistevaljaat koko ajan kiinni? (Tai näin ainakin meidän villikolla 8kk, joka yrittää jatkuvasti nousta seisomaan tms. rattaissa) Onko se turvakaari siis vasta isompia lapsia varten, joilla ei välttämättä tarvitse enää pitää valjaita - vai?

Vierailija
5/7 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä kai oikein mihinkään tarvitse, ainakaan jos lapsi on vöissä. Se vaan tekee mielestäni jotenkin rattaan "ei-niin-avaraksi" ja jotenkin mukavammaksi lapselle.. En sitten tiedä onko tämä joku oma päähän pinttymäni.

Mutta löysin yhdeltä nettisivulta tuohon ostettavan turvakaaren, joten taidan miettiä sellaisen tilaamista sitten kun rattaita aletaan tarvitsemaan.

Viivi

Vierailija
6/7 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasimme turvakaukalon 8.12.07 - tuli sitten kotia vihdoin 28.3.08! Myyvät tavaraa, vaikka varastossa ei ole kuin pari hassua kappaletta! Muita tuotteita/värejä saa sitten tosiaan odotella kuukausikaupalla. Sähköposteihin ei vastata eikä asiakkaaseen päin pidetä mitään yhteyttä oma-aloitteisesti. En tilaisi tuolta enää mitään enkä suosittele putiikkia kenellekään.

Vierailija
7/7 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasivat toimitusaikakyselyyni suht nopeasti ja lupasivat rattaat parissa viikossa. Tilauksen tehtyäni ei mitään tilausvahvistusta tullut, mutta viime viikolla sain meilin, jossa ilmoitettiin rattaiden olevan matkalla minulle. Täällä niitä nyt odottelen. Kaikki näyttäisi sujuvan siis ok. Onneksi tilasin rattaat ennen kuin luin tämän ketjun. Muuten olisi saattanut jäädä tilaus tekemättä. Parempaa palvelua olen kuitenkin saanut Mypramista, josta kokemusta kaksien rattaiden tilauksesta. Kaikki sujunut priimasti molemmilla kerroilla!