Mikä olisi kohtuuhinta pyytää tällaisesta vk-setistä?
Ja kiitos jo etukäteen,en ole tänne siis tekemässä mitään verhottua myynti-ilmoitusta vaan laitan viime kevään kamat myyntiin mutta itse kun en käytettyjä vaatteita ole ostanut niin kaipaisin hinnoitteluapua,ja täällä on ainakin asiantuntevia paikalla:)
Eli,Reimatecin viime kevään vk-haalari 116 cm,Ocelot-väri,limet RT välikausirukkaset,lime RT sydvesti sekä Reiman lime pipo,sekin viime vuoden mallistoa. Menisi vielä meillekin kooltaan tämä kevään mutta jotenkin kaipaan vaihtelua:)
Puku on moitteettomassa kunnossa,samoin muut asusteet,kiitos päiväkodin kurahousukäytännön.Jos jotain arviota saisin,niin kiitos,saan tavaran laitettua eteenpäin myyntiin.
Kommentit (2)
Pistä vaikka huutonetiin myyntiin, niin siellähän se hinta oikealle kohdalle asettuu, että miten haluttuja nuo on. Asusteet joku voi haluta ja joku taas olla haluamatta, riippuen siitä, kuinka suuripäinen tai suurikätinen lapsi on ja sopiiko hänen haalarin koon käyttöikään. Itse kun myin meidän pojan vk-haalarin, niin tein niin, että laitoin haalarin ostajalle etuosto-oikeuden asusteisiin, mutta niitä ei ollut pakko ostaa, vaikka haalarin huusikin (määräsin siis hatuille ja hanskoille kiinteän hinnan, jolla ne olisi saanut kaupan päälle).
Lähtökohtana lienee, että kolmasosa uuden hinnasta voi olla realistista saada hyväkuntoisista tuotteista. Hinta voi kyllä kohota huutiksessa suuremmaksikin, jos on ihmisten mielestä kivan näköinen tuote. Melkein veikkaisin, että jossain Reimatecissa tuskin pääsee kuitenkaan niin suuriin prosentteihin kuin jossain halvemmissa malleissa. Joskus olen nähnyt esim. Motionin haalareista huudettavan tosi suuria hintoja. Niin ja puvun arvoa voi nostaa sekin, että jos se on unisex. Esim. kokonaan tummanruskea kun saattaa innostaa sekä tyttöjen että poikien äitejä.
Hei!
Laittaisitko spostiosoitteen tänne - mä olisin ainakin kiinnostunut ostamaan pukua :=), vaikka et myyntitarkoituksessa tänne laittanutkaan viestiä...