Kysymyksiä Ticketin v.pun/mustasta Othellosta.
Hei.
Olen ehkä ostamassa ticket to heavenin othello toppahaalaria v.puna/mustaa.
Onko jollain jo tämän talven käyttö kokemuksia siitä?
Näkyykö siinä lika?
Mietin että onko v.pun liian vaalea että lika näkyy helposti.
Minkä värinen vuori siinä on?
Hupussa on v.punainen. Onko muutenkin sisältä v.punainen?
Kannattaako siitä haalarista maksaa alesta ostettuna n.90¿?
Tiedoista kiitollinen
sann_he
Kommentit (12)
Lika ei näy helposti, koska pääasiassahan siinä on mustaa väriä. Takissa on ainakin vaaleanpunainen vuori. Olen ollut tyytyväinen tuohon ostokseen =)
Jyväskylässä ovat Oz-Babyssa -50%. Niitä oli kyllä vain 2 tai 3 jäljellä ja muistaakseni 98 ja 104 cm kokoa ainakin. Taisi olla myös 110 cm.
todella tyytyväinen lika ei todellakaan näy helposti eikä mielestäni tartukkaan.Tytöllä on ollut vastaava takki pinkki/musta ja se on myös kuin uusi joten suosittelen kyllä.
oletko niin ihana, että kävisit ostamassa minulle tuon musta, v.pun haalarin koossa 98cm? Olisin niin kiitollinen!
Onko sulla anonyymia s.postia?
Voin käydä huomisaamuna katsomassa onko vielä jäljellä, kun on muutakin asiaa sinne suunnalle!
Minäkin haluisin ticketin 98cm haalarin.
Olin sitä tilaamassa mutta mieluummin ostaisin halvempana.
Maksan tietysti pk:t.
Minun s-postiosoite on: sann_he@luukku.com
Webbles kyllä kerkesi sen varata aikaiemmin itselleen mutta
minulle kävisi kyllä joku muukin väri jos siellä on esim. pinkki
tai punainen.
Oli 116 ja 122 cm takit. Mietin itsekin että ostanko 116 cm takin ensi talveksi, mutta jätin väliin, koska voi olla etten jaksa kahta talvea peräkkäin kuitenkaan samaa takkia ;) Takille jäi 59 euroa hintaa.
Olisi kyllä kerrassaan loistavaa, jos viitsisit sen 98cm musta/v.pun haalarin poimia. Meillä on ollut se sama takki nyt talven käytössä ja jokin tuossa kuosissa vetää minua puoleensa! Katselin jotain muuta ketjua ja haikailit Helsingin kauppojen apajille...voin itse toimia täältä päin kuriirina, jos tarvetta on :) saksumiona@netti.fi
voi vitsi, ai että olis...." toivottavasti" en ehdi ohikulku matkalla käymään ;)
Pikaista apua päätökseen kaipaisin että ostanko vai en.