Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kyllästyneitä?

13.02.2008 |

Kolmas lapsi, RV 39+5 ultran mukaan, kuukautisista jo 42... Turvotusta, närästystä, unettomuutta, peräpukamia, ärtyisyyttä, väsymystä, hyödyttömiä supistuksia ym.

Kotona ei enää mitään siivottavaa ja mies ei suostu " käynnistämään" kun kuuli että 2 viikkoa sitten kohdunkaula oli auki ja melkein hävinnyt. Ei halua " tökkiä toista päälakeen" :D MIKSEI TÄÄ JO SYNNY :S

Onko kohtalotovereita paljonkin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... no niin vähän arvelinkin :D

Tänään 40 tasan ja yöllä pari oikeaa supistusta, jotka ei sitten koskaan muuttuneet säännöllisiksi vaan loppuivat. Braxton-Hicksejä kyllä tulee jatkuvalla syötöllä.

Vierailija
2/10 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis menkoista katsottuna nyt rv 42+5, mutta alkuraskauden ultran mukaan rv 41+4. En ole varsinaisesti päässyt kyllästymään, kun sain jo viime viikolla ajan yliaikaiskontrolliin huomiseksi eli kaikki toivo on ladattu siihen, että huomenna pääsen käynnistykseen :-). Tänään tulee äitini meille, joten synnytys saa luvan käynnistyä ihan milloin vaan, kun lapsenlikkakin on talossa sit jo valmiina, mutta toivon mukaan viimeistään huomenna päästään tositoimiin.

Nää yliaikaiset on niin tuttua puuhaa, kun kakkonen syntyi rv 42+0, kolmonen käynnistyksellä rv 42+0 ja nelonen käynnistyksellä rv 42+1. Viitonen käynnistettiin jo rv 40+0, mutta varmaan jos olisivat antaneet, niin olis mennyt sen 2 vk yli. Mikä lie, että meidän vauvat viihtyy niin älyttömän hyvin tuolla äidin masussa ;-).

Tsemppiä odotteluun! Jospa kohta pääset sinäkin tositoimiin!

neronja rv 41+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen kyllästynyt vaikka olen vasta viikolla 36+3 :o(

muuten tykkäisin kovasti kantaa masua ja olla raskaana mutta nyt kun vauva meinasi syntyä rv 31+6 eka kerran ja toisen kerran rv 35+4 ja tuolta 35+4 asti on joka päivä tullut supistuksia monta tuntia päivässä ja illalla olen niin kipeä joka paikasta ja sen takia pahalla tuulella ja hyvää asentoa ei löydy millään ja vauva tykkää olla vain ja ainoastaan niin että itse makaan vasemmalla kyljellä.... ja massu painaa mukavasti rintalastan alla :o/ mulla edellinen syntyi rv 37+1 muut menneet yli ajan reippaasti.

Koko ajan väsyttää...............

Niiloakseli rv 36+3

Vierailija
4/10 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva painaa tosi alas. Ja mieli on maassa. Ja flunssa jyllää. Ja isompia lapsia ei jaksais hoitaa. Ja miehellä on paljon kaikkia ylimääräisiä menoja. Voi rumasana... Menis aika nyt äkkiä!

-h-m-

Vierailija
5/10 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jo vaavi on muutaman kuukauden ikäinen, mutta muistan kyllä syksyllä kuinka KAMALAA viimeinen kk oli. Meni yli, 41+1 käynnistettiin, synty 41+2. Ei auta lohduttelut, että palkinto odottaa sitten synnytyksen jälkeen. Itse olin sitä mieltä, että kyllä se palkinto olisi voinut jonkun viikon aikaisemminkin tulla... En voi kyllä vähään aikaan kuvitella toista raskautta, loppuviikot ovat vieläkin niin kaameasti muistissa. Inhosin silloin olla raskaana!

AJL

Vierailija
6/10 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllästyttää. Rv 37+4 ultran mukaan, menkoista laskettuna 40++... toista lasta odotan ja eka syntyi ajallaan 40+3. Nyt olen totaalisen kyllästynyt jo olotilaani. Unettomuutta, levottomia jalkoja, närästystä, ummetusta, merkityksettömiä suppareita...kaikkea löytyy.

Kun vaan pääsisi tästä mahasta eroon!!! Toivon ja luotan että tämäkin syntyy ajallaan, ettei ainakaan kovin paljon yliaikaiseksi menisi...

Vierailija
7/10 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viikkoja huomenna tasan 33! Väsyttää ,närästää,issias ja liitoskivut ja supistelut on ollu vaivoina lähes alkumetreiltä. Kahen isomman lapsen kanssa oon kotona ja väliin tuntuu ettei millään jaksais viedä päivää kunnialla loppuun..

Vierailija
8/10 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikoja 35+6 ja ihan valmis tapaus! Vitsi jos mennään vielä yli niin huhu,huh!

Isäntä lähti just tytön kans kauppaan kun itse en äsken päässy edes metriä eteempäin ilman hurjaa vihlomista! ihan tajuttoman kipeetä tekee ne vihlaisut! En muista että esikoisesta olisi näin kovasti vihlonut. Hän syntyi 39+6. Rankempaa on kuin silloin! sais tulla etuajassa mun puolesta! kun kokoa on jo kuitenki hyvin.

Tsemppiä muillekin!

T:mutsi80

Vierailija
9/10 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa olin jo kyllästynyt eilen kun luin sun avauksen ekan kerran. nyt olen, jos mahdollista, vielä kyllästyneempi.

jos nyt joku ennustajaeukko vielä sanois että menee kaks viikkoa yli niin ne tiedä mitä tekisin....

ihme että sain tän viestin kirjoitettua ilman kirosanoja....

sokeritoppa 39+2 (kolmas siis tulossa; eka 11 pv yli, toka syntyi 39+4)

Vierailija
10/10 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myönnä että kyllästyttää, ei saa vielä kun la:han on vielä 5 viikkoa ja edelliset on menny 10 ja 17 päivää yli, niin ei vielä voi aloittaa... Yritän vain mielessäni ajatella että vielä menee kahdeksan viikkoa, niin olisi sitten positiivinen yllätys jos jotain tapahtuisi. (No heh, oikeasti olen kyllä nyt jo aika rikki kun ei käyrätkään ole enää pitkään aikaan riittäneet tän valtavan pallon kanssa....

Maaria 35