Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla oli eka vakava suhde vasta 33-vuotiaana, olenko ainut?

Vierailija
12.02.2008 |

Sitä ennen oli muutama viikkoja kestänyt juttu, mutta esim. teini-ikäisenä en yksinkertaisesti halunnut seurustella, tai olisin halunnut, mut kun kaikki ehdokkaat oli niin selvästi seksin perään niin en halunnut. Niin ja seksiä harrastin ekan kerran 24-vuotiaana.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse aloitin vakavan seurustelun aivan liian aikaisin. Kaikki treffailut ym. nuorten jutut jäänyt väliin. Rakastan miestäni mutta meillä menee huonosti, enkä osaa ajatella elämää ilman häntä. Parempi myöhään.

Vierailija
2/4 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eka - ja toistaiseksi viimeinen - suhde parikymppisestä kaksvitoseen lapseni isän kanssa. Nyt oon kolmekymppinen, eikä uutta suhdetta häämötä. Alan vähitellen luopua toivosta, että vielä joskus saisin toisen lapsen. Uutta suhdetta ei kuulu, enkä jaksa tehdä hommia sen löytämisen hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ensimmäisen lapseni ekan miesystävän kanssa 28-vuotiaana, ero tuli heti ja vasta 35-vuotiaana tapasin nykyisen mieheni.

Vierailija
4/4 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan ollut yli puolta vuotta ilman suhdetta. En ymmärrä, eikö teillä oo hormonitoimintaa? Toisaalta en oo harrastanut yhden illan suhteita koskaan.