Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitse mieleisempi vaihtoehto

12.02.2008 |

Anna - Anni

Alina - Aili

Anastasia - Eveliina

Fiia - Helmi

Iiris - Viola

Iida - Linda

Malva - Vuokko

Josefiina - Serafiina

Näitä nimiä olen miettinyt enemmän tai vähemmän tytölle. Osa nimistä löytyy suvusta. Perustelkaa valinta. :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna - Anni: Anna > tämä perinteikäs, soljuva, " klassinen" , jostain syystä tuo Annin i-loppu ei miellytä tässä yhteydessä yhtään

Alina - Aili: Alina >mun korvaan kauniimpi (na-loppu miellyttää)

Anastasia - Eveliina: Eveliina > pidän kyllä tuosta Anastasiastakin, eikä niin yleinenkään kuin Eveliina, mutta ehkä nimen nas-tas jotenkin liikaa..

Fiia - Helmi: Helmi > vie voiton näistä helposti, pehmeä ja kaunis merkitys, vaikkakin nyt niiiin suosittu

Iiris - Viola: Viola > ihanan sointuva, Iiriksen ärrä + konsonatti-loppu ei yhtä soljuva, kukkana miellyttää enemmän :-)

Iida - Linda: Linda > kummatkaan eivät niin kauheasti muhun iske, mutta näistä selkeästi Linda

Malva - Vuokko: Malva ehdottomasti > tykkään kovasti ja on vielä niin nätti kukkanakin :o)

Josefiina - Serafiina: aika vaikea valinta, molemmat kivoja, ehkäpä tuo Serafiina

Vierailija
2/22 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna - Anni

ANNA on klassisen kaunis nimi, kun taas Anni on minusta vähän pliisu.

Alina - Aili

ALINA on ihan kiva, muttei mikään suosikki. Aili on liian keski-ikäinen mun makuun :D

Anastasia - Eveliina

Kummastakaan en niin tykkää, mutta ANASTASIA kuitenkin kivempi. Eveliina jostain syystä tökkii mulla pahasti ja yleensäkin kaikki liina-nimet.

Fiia - Helmi

HELMI on tosi ihana ja suloinen nimi. Fiia ei herätä oikein mitään mielipiteitä.

Iiris - Viola

Nää on kummatkin kauniita, mutta IIRIS vielä kauniimpi. Violan hohtoa himmentää se, että siitu tulee violence mieleen :/

Iida - Linda

LINDA on kaunis nimi, mutta Iida on minusta tosi tylsä ja aivan liian yleinen.

Malva - Vuokko

Kumpikaan ei oikein miellytä, mutta MALVA on kivempi, koska on pehmeämpi. Vuokko on liian kova minun makuuni.

Josefiina - Serafiina

SERAFIINA on ihana!!! Serafia olisi vielä ihanempi. Josefiina on ihan ok, mutta mua häritsee siinä se, että sen lausuminen on vähän tulkinnanvaraista. Monet lausuu just kuten kirjoitetaan, mut esim. mun Josefiina-nimistä isomummuani sanottiin Jooseffiinaksi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna - Anni Anni, on varmaan yleisempi nykyään, mutta mua vaan miellyttää enemmän. Annakin on kyllä nätti, mutta vähän tulee ruinaus mieleen: anna, Anna.

Alina - Aili Alina, Ailia en osaa kuvitella pikkutytön nimeksi, on minusta aikuisen naisen nimi. Mutta kaikki Ailit on kyllä joskus pieniä olleet ;).

Anastasia - Eveliina Eveliina, Anastasia liian venäläinen mun makuun, ja hankalampi käytössä.

Fiia - Helmi Fiia, koska nykyään joka toisen pikkutytön nimi tuntuu olevan Helmi, ja toisaalta Helmi on mielestäni mummojen nimi.

Iiris - Viola Iiris ehkä. Violast tulee mieleen ne Valion juustot.

Iida - Linda Kumpikin on nättejä, mutta Iida kuitenkin ihanampi. On meidän tytön yoinen nimi :).

Malva - Vuokko Malva on kiva, ei lliian kulunut nimi. Vuokko on taas näitä mielestäni aikuisen nimiä.

Josefiina - Serafiina Josefiina on nätti. Serafiinasta tulee mulle mieleen äkäinen täti!

Tässäpä minun rehelliset mielipiteet. Muut saattavat sitten olla ihan toista mieltä...

Vierailija
4/22 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli vastata kun on niin ihania nimiä vertailussa! Tässä minun mielipiteeni.

Anna ¿ Anni: Anna mielestäni kauniimpi, ajaton ja kansainvälinen. Hyvä nimi. Anni on jotenkin töks.

Alina ¿ Aili: Alina, sointi kaunis ja Aili on jotenkin vielä liian täti-nimi mun makuuni.

Anastasia ¿ Eveliina: Eveliina. On vaan parempi, suomalaisempi. Helpompi sanoa, joskin vähän pitkä.

Fiia ¿ Helmi: Helmi ehdottomasti! Aivan ihana suomalainen perinteikäs nimi ja upea merkitys. Antaisin luultavasti tämän nimen omalle lapselle jos ei olisi niin yleinen just nyt.

Iiris ¿ Viola: Iiris. Tosi kaunis nimi ja jotenkin ihanan sirpsakka sointi!

Iida ¿ Linda: Molemmista tykkään, mutta kyllä Iida on kivempi, ei ole niin pehmeä kuin Linda.

Malva ¿ Vuokko: Malva. Tykkään vaan paljon kyseisestä nimestä, ehdotin sitä itsekin mutta mies ei lämmennyt =( . Vuokosta en niinkään pidä, vaikka merkitys onkin kaunis.

Josefiina ¿ Serafiina: Näistä en tykkää kummastakaan. Ehkä josefiina jos pitää toinen valita.

Vierailija
5/22 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna - Anni -> anni on kauniimpi, löytyy meillä sukuperinteenä

Alina - Aili -> alina on parempi, aili on vanhan naisen nimi

Anastasia - Eveliina -> molemmat kauniita, ehkä eveliina on kauniimpi

Fiia - Helmi -> fiia! en yhtään pidä helmi-nimestä

Iiris - Viola -> molemmat hyviä, mutta viola on kauniimpi

Iida - Linda -> iida, ehdottomasti iida. lindasta tulee aina mieleen se bimbo kyykky-viulisti..

Malva - Vuokko -> malva on jees, vuokko on entinen tiukkis-opettaja

Josefiina - Serafiina -> vaikea valinta, ehkä serafiina on kauniimpi, ei niiiin tavallinen.

6/22 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna - Anni

* molemmat kivoja!! Nuorempana olisin halunnut antaa tyttärelleni nimeksi Anni Helena, mutta eihän sitä olis voinut... Annoin sitten Anni-nimen koiralleni.. Tänäpäivänä pidän hitusen enemmän Annasta, joka voisi olla tyttäreni nimi!

Alina - Aili

* Alina on nimi, josta olen aina pitänyt! Tunsin lapsena yhden Alinan, joka oli naapurinmummo. Kiltti, pehmeä ja pullantuoksuinen. Alina sopii hyvin lapselle, aikuiselle ja mummolle eikä ole liian vaikea ulkomaillakaan. Ailissa on mun makuuni liikaa i-kirjainta, josta viime aikoina en ole tykännyt?

Anastasia - Eveliina

* Anastasia olisi kaunis, mutta mulla tulee venäjä mieleen ja kahdelta puolelta karjalaisena en halua nimiini mitään venäjälle viittaavaa!! >:o( Tosin, molemmat tuntemani Anastasiat ovat kreikkalaisia, joten kansainvälinen nimihän se on... Eveliinaa kauniimpi version on Evelyn.

Fiia - Helmi

* En olis äkkisältään osannut nimetä kahta näin erilaista nimeä " pariksi" :o) Fiia oli nuorempana yksi lempinimiäni, mutta sittemmin olen alkanut inhota nimeä Sofia, enkä pelkästään sen yleisyyden vuoksi, ja Fiiasta tulee vähän Sofia mieleen. Mutta siinä missä Fiia on kansainvälinen, on Helmi ihan supisuomalainen. Helmi on kaunis nimi ja sillä on kaunis merkitys, joskin se on ihan liian yleinen makuuni. Vaikea valinta, mutta ääni Helmille.

Iiris - Viola

* Vaikea valinta tämäkin, mutta koska en pidä kummastakaan. Iiriksessä on liikaa i-kirjainta, ja tulee aina mieleen Iiris rukka. Violasta tulee mieleen väri violetti, jota inhoan ja ranskan sana ' viol' , joka tarkoittaa raiskausta :0(

Iida - Linda

* Myös Iida oli nuorempana suosikkinimiäni, mutta sitten se yleistyi niin huimasti, että en itse enää sitä antaisi. Lindalla on kaunis merkitys (" kaunis" ), mutta ehkä se Iida on silti näistä parempi.

Malva - Vuokko

* Helppo! Vuokko on kauniimpi! Malvasta tulee mulle mieleen joku harmaanvihreänruskean ruma väri, vaikkei se malvan väri ehkä olekaan?? Jotenkin vaan tosi mitäänsanomaton ja epäinnoittava nimi. Vuokko on pirteä, keväinen. Valko-ja sinivuokkomeret tuttuja kauniita näkyjä.

Josefiina - Serafiina

* en kauheasti pidä -iina loppusista nimistä, joten kumpikaan ei ole suosikkini. Josefiina on ehkä kuitenkin aavistuksen kivempi.

Vierailija
7/22 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna - Anni Molemmat makuuni liian yleisiä, mutta Anna ehkä mieleisempi.

Alina - Aili Alina on kiva nimi, vaikuttaa varmasti miehen siskon ihana Alina-tyttö. Ailin aika on kyllä varmasti tulossa pian uudelleen.

Anastasia - Eveliina En pidä kummastakaan, enkä osaa parempaa sanoa.

Fiia - Helmi Fiia ehdottomasti, en juurikaan merkitysnimistä pidä ja yleisyyskin on Helmin pilannut.

Iiris - Viola Molemmat kauniita, tällä hetkellä Viola tuntuu hiukan paremmalta, mutta huomenna voisin valita toisin.

Iida - Linda Linda ei minun makuuni ja Iida liian yleinen, mutta Iida kuitenkin parempi.

Malva - Vuokko Malva ehdottomasti, Vuokko ei sanana kuulosta kauniilta.

Josefiina - Serafiina Serafiina saa pisteet, koska on harvinaisempi, mutta ei Josefiinassakaan vikaa.

Vierailija
8/22 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna - Anni

Valitsen ANNAn. Se on minusta yksi kaikkein kauneimmista, kansainvälisistä tyttöjen nimistä. Aivan ihana. Käy aina ja kaikkiin sukunimiin. Annikaan ei ole paha, mutta vähän arkinen.

Alina - Aili

Alina ja Elina tuo mulle mieleen suomalaisen kansallisromantiikan. Ihania, vanhoja nimiä. Aili on jollain tapaa terävämpi ja ehkä kuitenkin tuoreempi nimi kuin Alina. 40-50-lukua?

Anastasia - Eveliina

Anastasiasta tulee mieleen ranskalainen tai venäläinen tyttö. Eveliina on ihan ok, mutta ei mikään suosikki.

Fiia - Helmi

Fiia on kaunis. Mutta kuten kaikki F-nimet vaatii sukunimeksi muun kuin Korhosen tai Virtasen. Helmikin on omalla tavallaan yhtä herkkä ja kaunis, mutta suuri suosio verottaa minusta vähän sen hohtoa.

Iiris - Viola

Vaikka Iiris-rukka satu on olemassa, on Iris yhdellä i:lla kaunis, kansainvälinen nimi. Viola on minusta suomenruotsalainen 70v-80v mummin nimi.

Iida - Linda

Ida yhdellä i:lla! Emilin pikkusisko, suomennettuna kahdella i:lla en tykkää. Linda on vähän kulunut, moni kolmekymppinen on Linda. Sama kuin suomenkielisillä vaikka Sanna tai Tanja.

Malva - Vuokko

Malva on jännä. Vuokko yli 50v nainen.

Josefiina - Serafiina

Josefine olisi paras, mutta muuten Josefina, yhdellä i:lla. Serafiina on vähän imelä, Serafia olisi minusta parempi.

Kaikkiaan ihan hyviä nimiä. Noista Anna Josefina olisi ihan nappi mun makuun! :-)

Vierailija
9/22 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna - Anni ANNA minusta perinteikäs ja kaunis nimi.

Alina - Aili ALINA, Ailista tulee vanhempi ihminen mieleen. Voi tulla yleistymään tulevina vuosina, mutta tällä hetkellä en osaisi omalle tytölle antaa..

Anastasia - Eveliina EVELIINA, taas tämä perinteikkyys vie voiton. Kansainväliset nimet ovat harvoin minun makuuni.

Fiia - Helmi FIIA, Helmikin on kaunis nimi, mutta aivan liian yleinen tällä hetkellä. Tiedän itsekin monta pikku-Helmiä, joten tulevissa koululuokissa kaimoja Helmillä on monta.

Iiris - Viola Vaikea valinta.. Molemmat kivoja nimiä, ehkä VIOLA kuitenkin, jotenkin soljuvampi nimi. Iiris hiukan kovemman kuuloinen nimi.

Iida - Linda IIDA, koska Linda -nimestä en pidä lainkaan. Iidakin liian yleinen, mutta näsitä kahdesta parempi.

Malva - Vuokko MALVA. Vuokosta tulee terveysside mieleen (Vuokkoset ;))

Josefiina - Serafiina En pidä oikein kummastakaan, mutta SERAFIINA kuitenkin näistä kahdesta parempi harvinaisuutensa vuoksi.

Vierailija
10/22 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANNA = perinteinen, kansainvälinen, simppelin kaunis

ALINA = käy myös kansainväliseen suuhun, pehmeä, naisellinen nimi

ANASTASIA = En järin tykkää, mutta Eveliina on minun makuuni liian " kermapeppu" -nimi

HELMI = vanha, hyvä nimi

VIOLA = pehmeä, soljuva nimi, voi olla tumman tai vaalean tytön nimi

IIDA = perinteikäs

MALVA = erilainen, mielikuvia tuova, herkkä ja reipas samaanaikaan, todella kaunis kukkakin vielä!

JOSEFIINA = en antaisi kutsumanimeksi koska tämäkin on vähän " kermapeppu" -nimi, mutta Serafiina on vähän kuin kellertynyt pitsi vanhassa virttyneessä ikkunaverhossa

aamu-ilta:

Anna - Anni

Alina - Aili

Anastasia - Eveliina

Fiia - Helmi

Iiris - Viola

Iida - Linda

Malva - Vuokko

Josefiina - Serafiina

Näitä nimiä olen miettinyt enemmän tai vähemmän tytölle. Osa nimistä löytyy suvusta. Perustelkaa valinta. :)

Vierailija
11/22 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamu-ilta:

Anna - Anni * Anni ihanampi, jotenkin reipas ja raikas *

Alina - Aili * ehdottomasti Alina! pehmoisen lutunen *

Anastasia - Eveliina * Eveliina kivempi, ja suomalainen nimi, toinen ehkä liian vierasperäinen . .*

Fiia - Helmi * vaikea valita, molemmat niiin ihania, Fiia tuoreempi *

Iiris - Viola * nämä molemmat myös omat suosikkini, eli vaikea valita..Iiris reippaampi, Viola pehmoinen *

Iida - Linda * Iida selkeä ykkönen, reipas mutta pehmeä*

Malva - Vuokko * sanoisin Malva, tuntuu kivemmalta *

Josefiina - Serafiina * molemmat yhtä kivoja *

Vierailija
12/22 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna - Anni..........Anna, herkkä perinteinen nimi joka ei niin mahdottomasti ruostu. Ei yhtä lälly kuin Anni

Alina - Aili.............Alina, oli vaikea valita paremmuus

Anastasia - Eveliina....Anastasia, sillä Eveliina on nimi josta en tykkää yhtään. Anastasia vie mielen venäjälle.

Fiia - Helmi.....Helmi, en pidä Fiiasta, helmi on kiva vaikka aika yleistynyt jo.

Iiris - Viola...Tasaväliset, molemmista pidän, ovat hyviä

Iida - Linda....Iida vaikka sekin niin kulunut, Lindasta en pidä

Malva - Vuokko.....Molemmat kivoja, valitsen kai Malvan. Ovat kyllä hyvin erilaisia nimiä

Josefiina - Serafiina...serafiina, josefiina menee enmmän tuon Fiian kastiin ja sen tyylistä en välitä. Serafiinassa on jotain, joka ei niin pahalta tunnu.

Vierailija
13/22 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna - Anni

-> Anna

Yleensä tykkään i-loppusista nimistä, mutta klassinen Anna vetää tässä pidemmän korren.

Alina - Aili

-> Aili

Ihana i-loppuinen nimi ja sopivan harvinainen nykyään. Tunnen yhden Alinan, josta en tykkää.

Anastasia - Eveliina

-> Eveliina

Kaksi aika erilaista nimeä, jotka kumpikin samalla viivalla. Eveliina voitti tällä kertaa, siinä on sellaista eloveenamaista heleyttä.

Fiia - Helmi

-> Helmi

Se on vaan niin ihana.

Iiris - Viola

-> Iiris

Kaunis romanttinen nimi.

Iida - Linda

Malva - Vuokko

-> Malva

Kummatkin ovat yhtä ihania, mutta eri tavalla, tosi vaikea valita. Valitsin Malvan, on pehmeämpi. Mutta ehkä huomenna voisin valita Vuokon, joka on reipas.

Josefiina - Serafiina

-> Serafiina

En tykkää kummastakaan kovinkaan paljon, mutta Serafiina on jotenkin kivempi.

Vierailija
14/22 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups, unohtui:

Iida-Lina

-> Iida

Nämä eivät ole kumpikaan suosikkejani, ovat nykyään niin käytettyjä, mutta Iida on kuitenkin nätimpi.

Vierailija
15/22 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna - Anni ANNA

Alina - Aili ALINA

Anastasia - Eveliina EVELIINA

Fiia - Helmi HELMI

Iiris - Viola VIOLA

Iida - Linda IIDA

Malva - Vuokko MALVA

Josefiina - Serafiina JOSEFIINA

Vierailija
16/22 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna - Anni ANNA, klassinen, kaunis, Anna-kirjojen sankari

Alina - Aili ALINA, herttainen. Ailista tulee mieleen kuiva ja

tiukka entinen uskonnon opemme

Anastasia - Eveliina EVELIINA, pehmeämpi ja herkempi nimi

Fiia - Helmi HELMI, kaunis, merkitsee täydellistä ja

puhdasta. Kaunis myös äänteellisesti. Fiia

jotenkin teennäinen.

Iiris - Viola VIOLA, yksi suosikkini, tulee mieleen orvokki

Iida - Linda IIDA, kumpikaan ei suosikkejani, mutta Iida

kivempi. Lindasta tulee mieleen Lampenius.

Malva - Vuokko MALVA, ihan ok. Vuokosta tulee mieleen terveys-

siteet ;)

Josefiina - Serafiina JOSEFIINA, nätimpi. Serafiina on

äänteellisesti särisevä

Vierailija
17/22 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna - Anni: ANNI, jotenkin nuorekkaampi, johtuu ehkä siitä että tunnen vain iäkkäämpiä Anna-nimisiä. Mutta Anni sopii minusta semmoiselle pienelle, iloiselle tyttöselle.

Alina - Aili: ALINA ehdottomasti. Vähän sama linja, en osaa kuvitella Aili nimeä pienelle tytölle. Alina on kaunis nimi, eikä edes hirmu yleinen.

Anastasia - Eveliina: EVELIINA. Näistä valitsen hieman perinteisemmän, Anastasiasta mulle tulee aina anestesia... elikkä ei hyvä mielleyhtymä.

Fiia - Helmi: Molemmat kivoja, mutta HELMI voittaa. Helmi on jotenkin ajaton ja hurjan nätti nimi. Fiiakin, mutta jotenkin kuulostaa suomalaiseen korvaan liian erikoiselta.

Iiris - Viola: VIOLA. Olen aina vihannut Iiris-nimeä, missä ei sinänsä ole mitään vikaa.. en osaa perustella miksi en siitä tykkää, mutta Viola on nätti.

Iida - Linda: LINDA. En osaa perustella, sointuu vain korvaan kauniimmin. Lisäksi Lindasta on tullut positiivinen, koska kaikki tuntemani Lindat ovat tosi kivoja.

Malva - Vuokko: Periaatteessa en tykkää kummastakaan, mutta VUOKKO näistä kahdesta parempi. Malvasta tulee mieleen jokin negatiivinen asia, jota en nyt saa päähäni.. Vuokosta taas mieleen tulee vuokkoset, ja nimi on hieman vanhahtava, mutta muuten ok.

Josefiina - Serafiina: JOSEFIINA. Sama perustelu kuin aikaisemmin, Serafiina menee liian erikoiseksi mun makuun.

Vierailija
18/22 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna - Anni -> Molemmat ihan nättejä, Anni hiukan jotenkin reippaampi

Alina - Aili >Alina, Aili on makuuni liian " tätimäinen"

Anastasia - Eveliina -> Eveliina, suomalaiseen suuhun jotenkin mukavampi

Fiia - Helmi -> Fiia: kaunis, vanhahtava nimi

Iiris - Viola -> Viola: en ihan kamalasti pidä kummastakaan mutta Viola silti ehkä aavistuksen persoonallisempi

Iida - Linda -> Iida: Linda on liian " Lampenius" ... Iida reipas ja räväkkä, tosin nykyään melko suosittu kai

Malva - Vuokko -> Malva: tätä en juuri osaa perustella. On vain tosi nätti.

Josefiina - Serafiina: Josefiina, löytyy suvusta. Molemmat ovat hyviä ja perinteikkäitä ja jämäkkiä, jotenkin sellaisia " emäntänimiä" minun korviini

Vierailija
19/22 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeksi tuli Alina Hilla Eveliina. Mun valinta oli eka, miehen toka ja isosiskon kolmas nimi. Hilla on vauvan kummitädin nimi ja Eveliina lasten mummon ämmin toinen nimi. Sitä en edes tiennyt kuin tänä aamuna.

Vastaampa itsekin näihin.

Anna - Anni Molemmista tykkään, ehkä enemmän Annasta, lasten mummo.

Alina - Aili, Alina parempi, Ailikin kiehtoo,mutta ehkä liian tätimäinen

Anastasia - Eveliina, Anastasiakin jännä nimi, mutta jää luultavasti antamatta.

Fiia - Helmi, Helmi parempi suomalaiseen suuhun etunimeksi, vaikkakin aika yleinen.

Iiris - Viola, Iiris on luultavasti seuraavan tytön etunimi, jos vielä lapsia suodaan.

Iida - Linda, Iida kauniinpi, vaan liian suosittu.

Malva - Vuokko, Malvaa ehdotin miehelle, vaan ei kelvannut. Vuokko on mun molempien kummitätien etunimenä.

Josefiina - Serafiina, Josefiina parempi.

Vierailija
20/22 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni-jotenkin siromman kuuloinen kuin anna,muuten ovat kyllä samantasoisia,molemmat ihan kivoja

Alina-suloinen,muttei kuitenkaan liian " vauva-nimi" .

Eveliina-tämä kuitenkin parempi vaikkakin yleisempi.Anastasia jotenkin lliian hieno minun makuuni..

Fiia-ihana nimi,reipas ja määrätietoinen ensivaikutelma.Helmi nykyään liian yleinen,vaikkei kuono sekään

Iiris-ehdottomasti parempi,en oikein osaa sanoa miksi,kuulostaa ihanalta..

Linda-lapsen ja aikuisen nimi,reipas.Iida liian yleinen

Malva-vanhahtava,ok nimi.Vuokko jotenkin liian mummomainen tai jotain..

Serafiina-hankala valinta,mutta kallistun tämän vähän erikoisemman särmikkäämmän puoleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan