Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unohdin ottaa tänään Thyroxin-tabletin ja olen raskaana, mitenkäs nyt?

Vierailija
20.11.2008 |

Minulla siis lievä kilpirauhasen vajaatoiminta johon syön Thyroxinia viitenä päivänä puolikasta tablettia ja kahtena kokonaista. Tänään olisi pitänyt ottaa kokonainen ja unohdin tyystin! Otanko nyt sitten huomenna kokonaisen vai puolikkaan? Jos otan puolikkaan, niin sitten tälle viikolle tulee vain yksi kokonainen, vaikka pitäisi olla kaksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se niin tarkkaa ole jos kerran unohtuu tai tulee väärän kokoinen nappi.

Vierailija
2/6 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä illalla otin, jos satuin aamulla unohtamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pienellä annoksella se ei vaikuta kokonaistilaasi mitenkään, vaikka unohtaisit sen kahtenakin päivänä putkeen, eikä vauvallasi ole varmasti mitään hätää.

Itse syön kolminkertaisia annoksia päivittäin, ja unohtelen niitä yhtenään. Voin ihan hyvin silti, ja ihan terveen lapsenkin sain unohduksista huolimatta. Unohdukseni sattuvat kuitenkin sen verran tasaisen harvoin, että kokonaisarvotkaan ei heittele mitenkään.

Vierailija
4/6 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. lääkäri

5/6 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin minulle on sanottu että viikkoannos tavallaan on ratkaiseva, arvotkin "tasaantuvat" viikossa nostojen/vähennysten yhteydessä, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Paras vaihtoehto tietenkin olisi joka päivä tasainen annos. Miksei sinulle ole muuten määrätty pienempiä tabletteja, niillä saa annostusta rukattua tarkemmin? Itse olen ottanut lääkkeen mihin aikaan tahansa vuorokaudessa jos olen huomannut unohdukseni. Tosin usein sen vasta huomaa seuraavana aamuna...

t. eikkuli, 2xiso + 1xpieni tbl/vrk

Vierailija
6/6 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan siis seuraavan kerran huomenna.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi