Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiuhti-Viuhti79

07.02.2008 |

Heips,

Miltäs toinen clomipäivä näyttää? Mä oon tyytyväinen lähes kokonaan on vuoto lakannut ja tuo oli helpotus että kaameat kivut loppui niiden myötä. Mulla on muuten menkat kestänyt n.7-9pvää pelkillä teroilla. Ja oon ollu ihan loppu sen jälkeen.

Ainoa huomaamani sivuoire tähän asti on unettomuus. Menin aamuvuoroon puoliseiskaksi ja sain juuri ja juuri parisen tuntia nukuttua. Ei kyllä nytkään väsytä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Vastasin siihen edelliseen ketjuun tuossa aamusella. Oletkin mua päivän edellä, eli aloitin vasta tänään. Vielä ei ole minkäänlaisia tuntemuksia ja toivon, ettei kovin pahat sivuoireet ainakaan iske...

Ultraan menen ens torstaina. Toiveet on kieltämättä aika korkealla, vaikka toisaalta on jo aika epäuskoinen olo raskautumisen suhteen.

Heips,

Miltäs toinen clomipäivä näyttää? Mä oon tyytyväinen lähes kokonaan on vuoto lakannut ja tuo oli helpotus että kaameat kivut loppui niiden myötä. Mulla on muuten menkat kestänyt n.7-9pvää pelkillä teroilla. Ja oon ollu ihan loppu sen jälkeen.

Ainoa huomaamani sivuoire tähän asti on unettomuus. Menin aamuvuoroon puoliseiskaksi ja sain juuri ja juuri parisen tuntia nukuttua. Ei kyllä nytkään väsytä.

Vierailija
2/2 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sen sun aiemman viestin luin mut en huomannu päivämäärää ollenkaan kattoa. Ehkä sen verran väsyksis kuitenki. =) no jos vaan ensiyönä sais nukuttua, kun aamulla saa pitkään nukkua yövuoro. Sit taas tulee valvottua 10tuntia+50min yht (työmatkan kesto yhteensä)

Todella toivon että tässä kierrossa onnistuisi, olisi kiva synttärilahja,ensi kuussa. (oon sua vuoden vanhempi)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla