Tänään sitten aloitin clomit
 Nyt on kp3 ja aamulla nappasin ekan clomin, en tiedä onko sillä vaikutusta mutta eilen kärsin aivan armottomista menkkakivuista ja juuri mikään lääke ei tahtonut auttaa. Tänään ei ole pahemmin kipua ollut. Kerran olen paracetamolia ottanut ja sillä pärjännyt. Työpäiväkin oli paljon helpompi varsinkin, kun työskentelen pienten lasten kanssa.
 Siitä ultraamisesta vielä. Lääkäri sanoi että ultraus olisi tehtävä kp 10-15 välillä ei yhtään saa mennä yli. Mulla on noita clomeja vaan yks tabletti päivässä kp 3-7 välillä. Nyt perjantaina lääkäri sitten soittaa ja kysyn, että milloinkas nyt sitten ultrataan.
Kommentit (2)
 eka clomi napattu. Mahdollisia sivuoireita odottelen, mutta ei niitä varmaan heti ekasta tabletista tule. Varasin ultran kp 12 kohdalle. Näkeepähän ainakin, että onko tuolla mitään tapahtunut. Mulla kans Terot käytössä: 1 tbl:n annostuksella.
 Meillä yritystä 5/07 alkaen. Esikoinen 7/05, jonka jälkeen popsin pillereitä (tyhmä minä). Kyllä kaduttaa, kun vuosi sitten ajattelin, että en nyt ihan vielä lopeta pillereitä, vaan yritykseen aletaan vasta keväällä. Kuvittelin, että toinenkin raskaus alkaa helposti, mut niin ei vain käynytkään. Jos olisin tämän tiennyt, niin olisin lopettanut ne pillerit jo paljon aiemmin.
 Toivotaan kuitenkin pikaista tärppiä meille molemmille!
ja meillä yritystä takana 07/07. Yksi keskenmeno viikon 7 tietämillä lokakuussa. Terot käytössä 2kpl/pvä kp 15 alkaen.