Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piilarreita käyttävät! ÄKKIÄ APUA!!!

Vierailija
05.02.2008 |

Sani tänään ensimmäistä kertaa piilarit ja olisi pari kysymystä.

Piilarit on nyt siinä nesteessä. Kun alan laittamaan niitä, niin kaadanko aineen pois ja jätän kotelon (vai miksi sitä nyt sanotaankaan) tyhäksi siihen asti, että otan piilarit pois silmistä? Sitten laitan uuden nesteen.

Pitääkö sillin, kun kaadan nesteen pois kotelosta, huuhdella kotelo uudella nesteellä? Ohjeessa lukee niin, mutta ei minulle mitään sellaista sanottu!

Auttakaa please, niin saan olla illan " näkevänä" ;)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

piilarit uuteen nesteeseen. Ja näin olen tehnyt tähänkin asti, vaikka tosiaankin siinä nestepurkissa kehotetaan huuhtelemaan piilarinesteellä.

Vierailija
2/14 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oheessa lukee, että ei saa joutua esim. hanveden kanssa ollenkaan kosketuksiin, niin en kyllä uskalla ainakaan niin huuhdella. Ja siinö tosiaan lukee, että laittaa korkki kiinni huuhtelun jälkeen (tai niin ainakin ymmärsin).

ap

muita..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan huuhtonut erikseen koteloita tai säilyttänyt koteloa korkit auki.

Olen käyttänyt piilareita 18 vuotta. Ihan kaikenlaisia.

Vierailija
4/14 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kun siinä ohjeessa sanotaan ja ihan sama että jätätkö kotelon tyhjäksi vai laitatko uuden nesteen jo valmiiksi mutta ei vettä eikä vedellä huuhtelua. Voit myös soittaa sinne liikkeeseen mistä ne ostit.

Vierailija
5/14 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan vain kaataa nesteet pois ja laittaa korkin kiinni.

ap

Vierailija
6/14 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on niitä sääntöjä jotka on pakko sanoa, sama se sitten miten tekee mutta näin on pakko sanoa ettei asiakkaat pääse sanomaan että ei mulle niin sanottu (jos joskus joku pöpö tästä syystä silmään menisi). =)

7/14 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita koteloon tuoreet liemet ja pistä käsilaukkuun.

Ei ole niin tarkkaa mistä heräät, ainakaan piilareiden puolesta.

Vierailija
8/14 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottiin ettei saa huuhtoa vedellä. Tyhjätään ja laitetaan kansi kiinni.

Vierailija
9/14 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yhtä monta lajia kuin vastaajiakin.

Mutta älä hyvä ihminen vedellä sitä koteloa huuhtele! Minua on neuvottu, että kun piilarit on silmissä, kotelo on tyhjänä ja auki kuivahtamassa. Sitten uudet nesteet illalla koteloon, kun laitat piilaritkin sinne.

Joskus, kun ostan erimerkkistä nestettä kuin yleensä, putelissa olevat ohjeet vaihtelevat. Teen silti niin kuin olen tottunut.

Vierailija
10/14 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilarit silmiin ja pieni nestepullo mukaan. Ihan sama minne menet ja missä olet, mutta ruiskauta välillä nestettä suoraan silmiin. Näin piilareita ei tarvitse ottaa pois ollenkaan! Sitten reissuilta kotiutuessa piilarit liemeen lepäämään ;)

No joo, villeiltä bileajoilta nämä niksit oli käytössä. Välillä piilarit lillui jossain vesilasissa yön tai ties missä. Näkö tallessa ja vähän tarkemmat otteet nykyään ;)

11/14 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija #17:

Piilarit silmiin ja pieni nestepullo mukaan. Ihan sama minne menet ja missä olet, mutta ruiskauta välillä nestettä suoraan silmiin. Näin piilareita ei tarvitse ottaa pois ollenkaan! Sitten reissuilta kotiutuessa piilarit liemeen lepäämään ;)

No joo, villeiltä bileajoilta nämä niksit oli käytössä. Välillä piilarit lillui jossain vesilasissa yön tai ties missä. Näkö tallessa ja vähän tarkemmat otteet nykyään ;)

Vierailija
12/14 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää, jos piilari onkin vahingossa kääntynyt nurinpäin? Ennen silmö

ään laittamistahan sen kuulemma näkee jos katsoo sivulta ja runat on vähän sisäänpäin kääntyneet. Kysymys kuuluu: näkeekö sen aivan selvästi? Jos kuitenkin laittaa silmään, tunteeko sen että se on väärin päin? Tai näkeekö huonosti tms?

ap

Vierailija
13/14 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nämä sitten on oikein päin :)

ap

Vierailija
14/14 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain piilarit, jota voi pitää vaikka kuukauden yhteenmenoon, yötä päivää ;) Toki aion nyt ainakin alussa otta yöksi pois ihan senkinvuoksi, että saa harjoitusta. (Nytkin meni puoli tuntia...)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi