170 cm, 67 kg, vaatekoko 38. Hoikka, normaali vai pullukka?
Kommentit (21)
Vaatekoko 36-38...Joten sä olet sitten kait hoikka.
Mä oon samoilla mitoilla turhan punkero. Kiitos raskauksien, olen kasvattanut jenkkakahvat.
sanoisin; itse olen 10 senttiä pidempi, paino 60 kg, vaatekoko 36.. mutta olen kai vähän turhan laiha. Kivempaa olisi vähän pyöreämpänä.
laihea ,normaali. hieman pulleahko, ei siis mikään lihava.
Eli 38 on todellakin oikea koko. Tietysti vaatemerkeissä ja liikkeissä on jonkin verran eroja, esim. H&M:llä pitää usein ostaa koko 40, toisaalta taas esim. KappAhlissa oikea koko on S eli 36/38.
ap
" Miten sä muka mahdut kokoon 38? Mä olen 173cm ja 65kg. Mielestäni normaalikokoinen ja kokoni on 40-42."
Mä taas olen myös 173 cm ja muutaman kilon painavampi (!) ja mulla vaatekoko 38 (eli pienempi kuin sulla). On siis nähtävästi totta että paino ei tosiaan määritä vaatekokoa...
Minä 171cm ja painoa 66kg mutta vaatekoko 40-42.Miten ap mahdut 38 kokoon???
Vierailija:
Miten ap mahdut 38 kokoon???
ap
Karelia,Muoti-hovi ja muut mummu ja tanttamerkit. Et kyllä mahdu 38 numeron Vila/Vero Moda farkkuihin tms.
T. Myyjä
Ja ihan totta on. Ei pelkistä mitoista voi tietään ruumiinrakennetta; sitä mihin läskit ja lihakset ovat asettuneet :) Ja lihas painaa myös enemmän kuin läski. Itselläni on hyvä lihaksisto läskin alla - olen entinen urheilija joka kyllä on nyt useamman lapsen äitinä hieman antanut itsensä repsahtaa, myönnetään..
vauvojenki paino ja pituus mitoissa verratavissa, jos ei vaadi leveydessä niin mahtuu nopa 83 senttiselle hoikalle lapselle 74 koko!
mut jos on pullukka ,niin on jo vaatekoko saman mittaisella 92 senttiä!
Vierailija:
Et kyllä mahdu 38 numeron Vila/Vero Moda farkkuihin tms.
T. Myyjä
Vaikka juuri muuten ostin Vero Modasta suorat kangashousut kokoa 38.
ap
Käytän kokoja 42-44 ja olen omasta mielestäni mukavan näköinen. Ap on minun mielestäni hoikka.
täällä 170cm/64kg
vaatekoko 38 tai 40
40 on normaalein koko mitä ostan. 38 toisinaan. Mielestäni kokoa 36 kantavat ovat hoikkia.
Mä itse olen normaalitilassa noissa mitoissa ja luen itseni normaalin kokoiseksi.
Nyt siis raskaana