Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hobby Hallin Remu välikausipuku...

21.01.2008 |

Minkä kokoisen puvun tilaisin 3v tytölle joka tällä hetkellä 98cm pitkä ja painaa 16 kg...? Onko nuo Remut miten reilua mallia, olisiko 110cm aivan liian suuri kevääksi? Tarkoitus olisi kuitenkin, että menisi vielä ensi syksynä ja mahdollisesti seuraavanakin keväänä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin remun vk-takit on reilun kokoisia. Mulla on tytöllä käytöss 86 cm takki ja 92 cm housut. Tyttö on noin 95 cm pitkä. Hoikka on kyllä.

Itse ostan eri kokoa takin ja housut.. Mutta ei se tietty onnistu jos tilaa. Ostaisin 104 cm puvun kun ovat kyllä sen verta reiluja.

Vierailija
2/5 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion tilata tuon 104cm puvun hänelle. Ilman muuta on liian iso kevääksi tuo 110cm. Ainakin jos tasaisesti kasvaa ilman pyrähdyksiä.

Meillä on Remu talvipuku 110cm käytössä kakkospukuna 5-vuotiaalla, joka on jo 112cm pitkä ja yli 20 kg. Eli reiluja on. Liian isossa puvussa on hankala touhuta ja toisaalta se kuluu paljon enemmän, kun kangas hankautuu. Makuasioita tosin tietenkin nämäkin ovat. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan ainakin takit on ihan reiluja. Meillä on 6v pojalla Remu-haalari 134 ja Remu-takki 128 ja molemmat on päällä aika samankokoisen oloisia.

Itsekin mietin puvun tilaamista. En muuten, mutta poika ihastui siihen, itse haluisin jotain muuta kuin sinistä =( Mutta jos koulu käyttöön tilaisi...

Vierailija
4/5 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko puku sellaista sadetakkikangasta vai ihan " välikausikangasta" ? Näyttää kuvassa niin kiiltävältä. Jos on ihan perusvälikausipuku niin sit vois itekin harkita tilaamista.

Vierailija
5/5 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen sovitin meidän 3,5 vuotiaalle tytölle samanlaista, viime keväänä tilattua pukua. Koko 104 ja mahtui mainiosti yhä. En muista tytön viime keväisiä mittoja, mutta olisiko hän nyt noin 105cm pitkä ja jotain 18kg..