Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilinen Lost-jakso oli kamala. Jack oli ihan surkea, muista ei kerrottu mitään! Ihan torso.

Vierailija
18.01.2008 |

Voiko se jatkua muka tuosta??

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti kanssa miehen kanssa hetken ennenkuin tajuttiin että aika oli saaren jälkeen. Vai olikos sitten kuitenkaan?

Onhan tuo aika sekava sarja, mutta minä tykkään. Miehellä mennyt jo vähän ylitse, etenkin kun mulla tulee parku melkein joka jaksossa.. Kuten nyt kun Charlie jäi sinne veden alle. Mutta miksei koittanut sukeltaa sen sukellusveneen tms. ikkunan läpi, kun vesi oli jo täyttänyt huoneen, paineet tasaantuu ja ikkunasta voisi uida läpi.. Se jäi häiritsemään..?

Ja se Sawyer on sitten niin saman näköinen kun entinen Jokeri-pakki Kari Martikainen ;)

Vierailija
2/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ihan koukussa :)) en usko, että Charlie kuoli. on kuitenkin aika keskeinen hahmo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan tulee lisää muka jotain hämärää, edellisiin juttuihin ei ikinä palata ja kysymyksiin vastata. Käsikirjoittajatkaan ei tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu. Salaliitto my ass...

Ei kai Charlie enää palaa kun ne eros Evangeline Lilyn kanssa koska ei ehtiny enää nähdä kun se Charlien näyttelijä asuu nykyään Losissa ja Evangeline Havajilla.

Vierailija
4/16 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka se Naomi on??????????

Mä luulisin että ainakin Jack, Kate ja ilmeisesti vielä se Katen " Hän" on pelastunut sieltä saarelta mutta osa jäi sinne vielä, esimerkiksi se " othersien" nainen joka lopuksi olikin Jackin puolella jäi sinne saarelle.

Me ollaan miehen kanssa mietitty että onko ne käsikirjoittajat kirjoittanut jo kaikki tuotantokaudet koska tuossa on niin fiksusti kaikki kiedottu toisiinsa. Ja ovat aina jälkikäteen lisäilleet uusia kuvioita ja vihjeitä.

Mukava sarja!

Mutta tosiaan, jos Jack puhui isästään elossa olevana niin miksi kuitenkin muut vihjeet olisivat sen suuntaan että tapahtumat olisivat jälkeen..

Vierailija
5/16 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Me ollaan miehen kanssa mietitty että onko ne käsikirjoittajat kirjoittanut jo kaikki tuotantokaudet koska tuossa on niin fiksusti kaikki kiedottu toisiinsa. Ja ovat aina jälkikäteen lisäilleet uusia kuvioita ja vihjeitä.

Parasta sarjassa ovat takaumat, joita käytetään ovelasti ja tosi hieno jippo oli katsaus tulevaan tuossa toistaiseksi viimeisessä jaksossa.

Vierailija
6/16 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Parasta sarjassa ovat takaumat, joita käytetään ovelasti ja tosi hieno jippo oli katsaus tulevaan tuossa toistaiseksi viimeisessä jaksossa.

-22-

Vierailija
7/16 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mikä ei mulle uppoa on ne kummalliset eläimet viidakossa ja mustat " savut" . Jacobin selittäisin Benin mielen tuotoksiksi, mutta katsotaan nyt, mitä siitä paljastuu.

Vierailija
8/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kolmatta tuotantokautta ihan kauhean intensiivisesti seurannut, eilen taas katsoin ja ihmettelin sitä partasuuta ja niitä juttuja. Vatsa lopussa älysin että kyseessä oli aika pelastumisen jälkeen. Olenko ehkä hiukkasen tyhmä :)

Vierailija
9/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En ole kolmatta tuotantokautta ihan kauhean intensiivisesti seurannut, eilen taas katsoin ja ihmettelin sitä partasuuta ja niitä juttuja. Vatsa lopussa älysin että kyseessä oli aika pelastumisen jälkeen. Olenko ehkä hiukkasen tyhmä :)

Vierailija
10/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis Jack halusi.

Vierailija
11/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se tuntenut Katea ennen sitä saarella oloa?

Tosin Lost kyseessä ollen mikä vaan on mahdollista.

Tulkitsin juuri tuosta kommentista, että haluavat palata takaisin sen, että kyseessä oli " jälkeen" .

Toisaalta, siinä sairaalassahan Jack sanoi, että " kutsukaa isäni paikalle, jos olen puoletkaan yhtä humalassa kuin hän..." Ja " jälkeen" isä oli jo kuollut aikaa sitten...

Vierailija
12/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin Lostin katsomisen n. vuosi sitten ja eilen huomasin, että se vauva on edelleen saman kokoinen kuin vuosi sitten..

Vierailija
13/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopussa puhui takaisinmenosta, ja annettiin selvästi ymmärtää että takaisin saarelle.

puhuiko kate sawyeristä kun sanoi jotenkin, että kohta hän alkaa ihmetellä missä olen?

musta sarja alkaa kokoajan mennä entistä kummallisemmaksi.

Vierailija
14/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan, en edes tajunnut että se olikin ehkä takauma eikä tulevaisuus. Sitä just ihmettelin kun se isä oli elossa.

Mutta miksi Kate ja Jack ei tunteneet sitten toisiaan kun lentokone tippui. Ja kuka oli kuollut?

jännää...

Vierailija
15/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lipusta, jolla saa lentää ilmaiseksi kuinka paljon tahansa. Oletan että oli saanut sen korvaukseksi onnettomuudesta lentoyhtiöltä.

Vierailija
16/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vaan tuntuu että ne on ollu siellä jo monta vuotta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi