Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nainen haluton suuseksiin

Vierailija
18.01.2008 |

vaimoni on haluton anamaan suuseksiä, eikä tämä ongelma ainakaan pyytämällä parane.

Onko teillä kellään mitään hyviä vinkkejä, kuinka saisin vaimoni innostumaan asiasta vaivihkaan, tekemättä asiasta suurta numeroa.

muuten seksi on hyvää, mutta tätä pientä lisää olen jäänyt kaipaamaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu fellaatiosta niin minäkin ymmärrän.

Kun sä nuolet/imet muijasi fjoosaa, se on sitten cunnilingusta.

Lisää oppimateriaalia wikipedia - suuseksi.

Vierailija
2/6 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pakota vaan pyydä aluksi vaikka vähän lipaisemaan,nuolemaan kuin tikkaria. Jos ei sillä kertaa enempää halua niin jätä siihen.

Askel kerrallaan.. :)

Eli älä ota naistasi hiuksista ja työnnä elintäsi hänen kurkkuun;kuten joillakin on tapana..siinä vaiheessa viimeistään tulee yrjö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoni on haluton anamaan suuseksiä, eikä tämä ongelma ainakaan pyytämällä parane.

Onko teillä kellään mitään hyviä vinkkejä, kuinka saisin vaimoni innostumaan asiasta vaivihkaan, tekemättä asiasta suurta numeroa.

muuten seksi on hyvää, mutta tätä pientä lisää olen jäänyt kaipaamaan.

Jos naista ei suuseksin antaminen kiinnosta, niin tuskin se siitä paranee. Voit kokeilla asentoa 69. Jos ei nainen ala sinua imeä kun häntä lipsuttelet, niin nainen on luultavasti parantumaton tapaus.

JiiKoo

Vierailija
4/6 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

69:ssä on hyvinkin yleistä että toinen osapuoli on cunnilinguksen tai fellaation kohteena kykenemätön antamaan oraalista tyydytystä partnerilleen.

Rytmi sekoaa samalla kun orgastinen tila kohenee.

Been there, done that!

Vierailija
5/6 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy ensin antaa vaimollesi oikein pitkään (niin että hän tulee monta kertaa ) suuseksiä.

Vierailija
6/6 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuspermaa, joka ei ehkä jonku mielestä maistu kovin ihanalle.

Mä taas olen toinen ääripää. Rakastan antaa miehelleni suuseksiä (kunhan kalu on puhdas!). Hän saakin sitä usein saunan ja suihkun aikana, ihan mun aloitteesta. :)

Joten voi olla, ettei sulle nyt flaksi käy suuseksin suhteen, mutta jos rakastat vaimoasi, niin sitten tyydytätte toisianne muilla tavoin.