Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te tekisitte mun tilanteessa?!

17.01.2008 |

Kertokaa joku, mitä tekisin?!

Viime viikon tiistaina (silloin oli 31.kp) kävin gynellä pitkien ja epäsäännöllisten kiertojen vuoksi. Lääkäri näki ultrassa, että ovulaatio oli jo ollu ja loppukiertoa mennään (limakalvo paksu ja keltarauhanen näkyvissä). Tarkemmat tutkimukset pitäis aloittaa uuden kierron alusta. Nyt sitten odotan tätiä kylään, että lähtis tämä prosessi liikkeelle, niin mitään ei tapahdu! Ei minkäänlaisia menkkatuntemuksia, ei vähäisintäkään tuhrua, ei mitään... Kohdunnapukka on ihan kova ja kiinni. Alamahalla painon tunnetta, mutta ei sellaista menkkamaista ¿kouristelua/viiltelyä¿. Rinnat jonkin verran turvoksissa, muttei kipeät (kuten mulla usein ennen menkkoja). Ja lisäksi mua palelee koko ajan (voihan olla flunssa tulossa).

HCG oli verikokeessa silloinviime viikon tiistaina negatiivinen. Nyt sitten mietin, että entä jos olikin tärpännyt, mutta se ei ollut vielä kiinnittynyt, niin ei sitä hcg:tä vielä voinu veressä ollakaan. En haluais negatestiäkään tehdä¿ Mutta onkohan mahdollista, että yliopistollisen sairaalan gynekologi olisi tulkinnu sen ultran mukaan kierron vaiheen niin väärin?

Mimmi75; 40/ 35-??, 3.yk (yritystä 8/07 alkaen, mutta pitkien kiertojen vuoksi vasta 3.).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lääkäri ei nähnyt vielä ultrassa raskautta?

Vierailija
2/5 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tekisin aamupissaasta jonkun herkän testin. Jos se on nega niin ainakin tietää että ei ole raskaana ja voi keskittyä siihen tädin ja jatkotutkimuksien odottamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tee testi. Eivät ne kuitenkaan niin kallliita ole. Ja sitten tiedät.

Vierailija
4/5 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hcg:n pitäisi nousta mitattavalle tasolle noin 8pv hedelmöittymisestä, joillakin tähän menee 11pv.

Riippuuu tosiaan vielä siitäkin että ovatko tehneet kumman veritestin, sen joka näyttää vain onko raskaushormoonia vai sen joka mittaa hcg pitoisuuden.

Eri paikoissa on määritykset sille mikä on normaali negatiivinen. Jotkut ovat ehdottomia siitä että Hcg pitää olla alle 2, toisaalla taas alle 5 on negatiivinen ja vielä olen kuullut että alle 10 on myös jossain negatiivinen.

Sellainen positiivinen juttu että joku oli käynyt veritestissä kp 25/29? ja hcg arvo 2, silti oli raskaana.

Toivottavasti tästä oli jotain apua :)

Vierailija
5/5 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...negan!

Ja tilanne on vieläki entisellään... Eli ei tätiä vieläkään!

Mimmi75, 42/35-??.kp