Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jälkivuodosta...>????

14.01.2008 |

synnytyksestä on 2 vkoa. on jo lähemäs viikon ollut vuodotonta....ihan pientä tuhrua tullut vaan. nyt eilen alkoi taas vuoto - veristä, limaista, suunnilleen kuukautisvuodon verran tulee, ei siis mitenkään kauheesti. tavallistako? vähän on alavatsa kipeä, mut ei mitenkään tolkuttoman kipeä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mene lääkäriin, voi olla tulehdusta. Jos vuodon yhteydessä ei tule isompia hyytymiä niin kuulostaa ihan normaalilta, jos kuitenkin hyytymiä tulee ja ovat esim. luumun- kananmunan kokoisia niin voi olla että kohtu ei ole tyhjentynyt kunnolla.

Mulle kävi niin että kaksi viikkoa synnytykseen jälkeen alkoi tulla hyytymiä ja tosi reiluja vuotoja, hulahtamalla, sitten taas pari päivää ihan pientä normaalia. Kävin lääkärissä ja ultrattiin, kohdussa oli vielä istukkaa, joka keräsi verta ja vuosi. Kaavittiin lopulta ja loppui vuodot parin päivän päästä.

Kipuilusi voi olla kohdun supisteluakin, mutta tarkkailla oloa. Toivottavasti vuoto loppuisi pian ja palautuminen alkaisi. Tsemppiä !

Vierailija
2/3 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun kohdalla. Eka kerralla olin ihan onneissani kun vuoto väheni, et näinkö vähällä tästä selviski, mutta ei. Niin alko vuoto uudelleen ja kunnolla. Ja kesti pari viikkoa.

Toisen synnytyksen jälkeen sama juttu. Paitsi, että en enää luullut vuodon vähentyessä että jee näinkö vähällä tästä pääsi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee normaalia, mutta tietysti jos tulee kipuja ja kuumetta, niin kannattaa mennä lääkäriin.