miksi rinnat ei arat?
Ihmetyttää ettei rinnoissa ole minkäänlaisia tuntemuksia...(se kuitenkin lähes aina merkki raskaushormoonista yms, että rinnat kipeet)...Vai voiko olla että oireet tulevat myöhemmin..nyt vasta 7 rv...?? Juu, ihan kiva että näiden pahoinvointien kanssa ei ole rintakipuja, mutta mietityttää onko kaikki ok.
Kommentit (9)
mulla ensimmäisessä raskaudessa oli rinnat arat ja se olikin ensimmäinen ja selvin raskausoire. Viime syksynä tuulimunaraskaudessa taas rinnat ei juurikaan kipeät ja nyt 5+3 ei minkään maailman aristusta rinnoissa eikä oireita muutenkaan ja olen siis taas ihan varma, että tää on tuulimuna.. :(
mutta tässä raskaudessa ei mitäään tuntemuksia. Ja kyllä kaiken pitäis olla ookoo, rv30 menossa.
Minulla oli rinnat tosi arat koko ensimmäisen raskauden, juokseminen ja hyppely vaikeeta ja tyttö tuli. Toinen raskaus kuluikin sitten lähes kokonaan ilman rintojen arkuutta ja ajattelin että se olikin vain joku ensimmäisen raskauden oire...kun rinnat kasvoivat ym. ja sitten mulle syntyi poika. Nyt olen raskaana kolmatta lasta odotellen ja rinnat olleet kipeät alusta asti. Muutama viikko sitten selvisi että masussa on tyttö ja aloinkin pohtia tuon minun rintojen aristuksen ja sukupuolen yhteyttä. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Minulla kaksi poikaa ja " poikaolo taas" (huomenna rakenneultra joten josko siellä jotain selviäisi)
Minulla 2 ekaa raskautta molemmat poikia ja ihan tolkuttoman arat rinnat molemmissa raskauksissa... Nyt odotan kolmatta vasta viidennellä rv:llä ja vielä ei tunnu mitään...
nyt tokassa ei juurikaan. alussa oli mutta aaltoili paljon. Sitten taas oli nyt rv 12 jälkeen parin viikon jakso jolloin rinnat TOSI arat... nyt taas ei juurikaan...
Tyttö pitäisi olla tulossa
Ekassa raskaudessa olivat rinnat tosi arat lähes koko raskauden ajan ja mahallaan nukkuminen loppui sen takia heti alkuunsa. Poika tuli. Nyt tokaa odottaessa ei ole rinnat olleet lähes lainkaan kipeät. Ihan pientä arkuutta, kun oikein rutistaa :) Rv 14 tänään täynnä. Saas nähdä kumpi tulossa.
Mutta tosiaan, tuohon tuulimunaan ei todellakaan välttämättä viittaa. Ilmeisesti sitä ei voi oireiden mukaan ennustaa, siinä ihan samoja raskausoireita kuin muutenkin.
T: Peggy-75
Mulla ei tuntunut rinnoissa mitään ennen 11:tta raskausviikkoa ja senkin jälkeen rintaoireet ovat olleet hyvin vähäisiä (kuten kaikki muutkin raskausoireet). Silti raskaus sujunut normaalisti, nyt rv 18+4.
Eli ei rintojen kipeytyminen ole välttämätön raskausoire...