Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saadaanko tuettu loma: Minä kodinhoidontuella, kolme lasta, miehen palkka 2000 e brutto?

Vierailija
14.01.2008 |

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni tuetut lomat eivät ole sinunkaltaisiasi varten.

Vierailija
22/45 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa ollaan oltu noilla tuetuilla lomilla, tosi kivoja, lapsille omaa ohjelmaa jne. Viikon loma kylpylässä tai perhelomakohteessa on Suomessa lähes yhtä kallis kuin ulkomaanmatka, ei ilman tukia kyllä olisi onnistunut. Minä olin aiemmin kotihoidontuella ja nyt opiskelijana, eli mun tulot aika minimaaliset. On meilläkin omakotitalo ja uudehko auto, ei ne vaikuta, vaan lähinnä just ne perustelut miksi kaipaa lomaa. hae ihmeessä. Hakijoita varmaan aika vähän noin yleisesti ottaen, mekin ollaan joka kerta päästy kun ollaan lomaa haettu ja aina sinne minne ensisijaisesti on haettu lomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy hakea, eihän siinä mitään häviä.

ap

Vierailija
24/45 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttää hakemuksen saadaksesi rahaa. Hieno homma! Älä vain rasitu liikaa.

Vierailija
25/45 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi autoa on ihan turhaa hössötystä, samoin ap voisi vaikka mennä töihin. Niin ne muutkin ihmiset elättää itsensä, eikä odota saavansa jostain ilmaisia lomia, kun pitää saada lusmuta kotona vuosia ja päälle tarvitaan kaikki vermeet omakotitaloa ja koiraa myöten.

Todellakin kannata kyseisiä lomia esimerkiksi pienipalkkaisille yksinhuoltajille jmv. Ap on ihan itse omaa laiskuttaan pienituloinen, ei tipu sääliä!

Vierailija
26/45 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahoittava taho on sitä mieltä etten ansaitse lomaa ja olen laiska, se on minulle ok. Mutta teidän kommentit.. no ne ovat vaan minulle jotain mitä tulostan ja näytän miehelle kun kotiutuu töistä, saadaan yhdessä naureskella miten katkeraa porukkaa netistä löytyy.. :)

ap

Vierailija
27/45 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä että toisen voisi laittaa pois. Ja kyllä se ekaluokkalainen pärjää koulun jäkeen yksikseenkin.

Vierailija
28/45 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että keksit halpojakin huveja! Mies voisi kyllä panostaa enemmän siihen miehisyyteensä kuin tyhjän nauramiseen, mutta kai sitä maailma luusereitakin tarvitsee.

Vierailija
29/45 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:lle. Me olemme saaneet loman kolmen lapsen kanssa isommillakin tuloilla. Lapsilla tosin sairauksia, jotka saattavat vaikuttaa asiaan. Tuolloin tosin pääsimme vasta peruutuspaikalle.

Vierailija
30/45 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ala-arvoista leimata lusmuksi kotona lapsiaan hoitavat äidit, kyllä itse ainakin monen pienen lapsen äitinä koin tekeväni paljon raskaampaa ja stressaavampaa työtä kotona kuin nyt, kun olen jo palannut työelämään takaisin. Kotihoidontuella ollessa ei me ainkaaan olisi ihman tukia käyty lomailemassa yhtään missään. Ja saahan noita tukia hakea muutenkin kuka tahansa, ala vaan ap hakemusta täyttämään ja jätä tän ketjun kateus -kommentit ihan omaan arvoonsa.

Vierailija
31/45 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että keksit halpojakin huveja! Mies voisi kyllä panostaa enemmän siihen miehisyyteensä kuin tyhjän nauramiseen, mutta kai sitä maailma luusereitakin tarvitsee.

Vierailija
32/45 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sinä tässä provoa yrität. Kehnoa sellaista.

Vierailija
33/45 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten kuvittelet voivasi loukata mua mieheeni liittyvillä heitoilla, kun et tiedä miehestäni mitään? Pienipalkkaisuutta olisi mieluummin kannattanut nauraa tai maalaisuutta.. yritä keksitkö jotain osuvampaa?

ap

Vierailija
34/45 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen kotona, auto on käytössä. Vien 7-vuotiasta 15 km:n päähän harrastukseen kahdesti viikossa (mies hakee kun pääsee töistä kuudelta), vien 4-vuotiasta 10 km:n päähän kerhoon viikottain, teen lasten kanssa kauppaostokset, käyn joskus päivisin kylässä muiden kotiäitien luona, hoidan neuvolareissut päivisin jne...

Jos olisi pakko, pärjättäisiin ilman toista autoakin, mutta vaikeata se olisi.

ap

Vierailija
35/45 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä haloo jostain autojen määrästä.. Hei ajatelkaa, meillä on neljä autoa ja asuntovaunu, neljä lasta, pienipalkkainen mies, vuokra-asunto ja minä olen kotiäiti. Järkkyä. Ja olemme olleet useammallikin tuetulla lomalla koska ilman tukea ne eivät olisi mahdollisia.. (joku mainitsikin, kylpylälomat suomessa etelänmatkan hintaisia..)

Kylläpä tämä on kateellista kansaa, kaikkihan niitä lomia hakea saa!

Vierailija
36/45 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu tuetuilla lomilla kaikkien 4 lapsen kanssa. En ole ollut työssä 11v ja miehenikin on yhteiskunnan vihollinen=mv

Meidän kaltasia lomalla oli muitakin. Meilläkin on kaksi autoa(miehen töissä välttämätön toinen ja tietenkin tila auto) Omakotitalo on iso ja remontoitu perusteellisesti hiljan. Koirakin otetaan ja kissoja on monta.

Tulot on pienet, töitä paljon samoin kuin henkisiä paineita, sairastelua...

Hae ihmeessä lomaa. Älä välitä kateellisista tai niistä jotka eivät mitään ymmärrä.Kaikilta kun ei voi paljoa vaatia.

terv. kotiäiti, jonka kaikki lapset jo koulussa

Vierailija
37/45 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tila-auto, työauto, kaksi autourheiluun tarkoitettua autoa.. ja kyllä sitte kituutetaankin..

Vierailija
38/45 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha Fiat peltoautona, 7-vuotiaan taideteos, ihan itse virittelemä ja maalaama.

ap

Vierailija
39/45 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnan pahimpia kuppaajia noi jyväjemmarit! Totta mooses ne nyt on rasittuneita ja ilmaisen loman tarpeessa. Ei hemmetti. =(

Vierailija
40/45 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän miehen työauto on todella työauto ei siihen mahdukkaan kuin 2 henk kyytiin. Lavalla kuskataan elukkoja(kusoo jja paskantoo sinne) työkaluja, heinää jne

Auto on huippu kunnossa! Apukuskin ovi on sidottu paalinarulla kiinni=), puskuri repsottaa ja ruoste kukkii, mutta jarrut toimii. Niin ja tila-autolla ajettu melk 400 000km ja reilut yli 10v vanha. Saa ihan vapaasti karehtia(ties vaikka autot sillä uudistuisivat=D)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän