Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeinen vuoto...

14.01.2008 |

minulla lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen kestänyt " jälkivuoto" jo reilun viikon...enää hyvin niukkaa, mutta toivoisin niin jo loppuvan.

Kuinka kauan teillä on kestänyt kohtalotoverit?

ja minkätyyppistä vuoto on ollut? mulla vuoto oli ekan päivän niin runsasta, että pelkäsin " vuotavani kuiviin" ja sitten menkkamaista suht´ niukkaa vuotoa ja nyt enää wc-käyntien yhteydessä veren sekaista " limaa" pyyhkiessä..anteeksi kielikukkaset:)

välillä mietin onko normaalia, mutta ei ole merkkejä tulehduksesta , eikä kipuja tai kuumetta, joten kai tämä tästä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli km rv 18+ ja vuosin lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen viisi viikkoa ja ainakin tuo vuoto on sinulla selkeästi jo vähenemään päin. Ja niinhän se mullakin oli ensin valtava tulva ja siitä sitten vähenemään päin hiljalleen.

Mutta muistaakseni vihkosessa jonka sain sairaalasta luki, että parin viikon vuoto on aika normaalia.

Rilla-ma-rilla

Vierailija
2/4 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkivuoto on noin 1-4 viikkoa. Aluksi pitääkin vuotaa ihan kunnolla, jotta kaikki raskausmateriaali valuu pois. Mulle tehtiin tyhjennys lääkkeillä 10.12-07 ja runsasta vuotoa oli melkein 2 viikkoa ja sitten vähäisempää vuotoa oli reilu viikko. Nyt kun keskenmenosta on kuukausi, niin vuoto on täysin loppu. Sen kolmen viikon aikana välillä tuli vaan pyyhkiessä verta, mutta toisinaan tuli ihan kamalia klimppejä...Huomenna menen ultraan varmistamaan, että kaikki on ok, ja kuulemaan, että miten tästä eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilla kerroilla tosi runsas vuoto kesti n. 6tuntia, sen jälkeen kuukautisten tyylistä vuotoa kaksi-kolme päivää.. molemmilla kerroilla viikossa vuoto kokonaan hävinnyt (siis ruskeakin vuoto). Raskausviikkoja oli toisella kertaa 9+6 ja toisella 11+1.

Aika yksilökohtaista kauanko vuoto kestää (kuten myös kuukautisvuoto ja kivut).

Vierailija
4/4 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehtiin tuulimunaraskauden vuoksi lääkkeellinen tyhjennys lokakuussa. N kolme päivää vuodin niin runsaasti, että kouduin käyttämään tyttäreni vaippoja. Tästä vuoto tasoittui mutta jatkui niukkana (jouduin käyttämään siteitä) aina seuraaviin kuukautisiin saakka. Eli reilut 3-4 viikkoa kesti vuoto. Ekat menkat olivat " niukahkot" ja tiputtelu ja ajoittainen vuoto vain jatkuivat taas seuraaviin menkkoihin saakka jotka olivat nyt tammikuussa! Nämä juuri olleet menkat olivatkin KAAMEAT eli vuodin vielä hyytymiä suurina kappaleina!! Välissä kävinkin ultrassa jossa todettiin " jäämiä kohdussa olevan" mutta koska vuoto yltyikin reippaasti päätimme odotella jos materiaali tulisikin näiden toisten menkkojen mukana ulos. Niinhän se tulikin mutta kyllä tämä koko loka-marras-joulukuun kestänyt vuoto sai minut väsymään aika lailla........

Mutta nyt olo on kaikin puolin ok ja voimme aloittaa uuden yrityksen taas puhtaalta pöydältä. JOS vain enää jaksamme..............

T: Milli