Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Bangkokin kansainvälisistä kindergarteneista ja kouluista?

13.01.2008 |

Olemme muuttamassa Bangkokiin 2- ja 4-vuotiaiden lasten kanssa. Olen etsinyt netistä tietoa englanninkielisistä kindyistä ja kouluista, ja niitä tuntuu riittävän. Olisin kuitenkin kiinnostunut kuulemaan jos jollain on omakohtaista kokemusta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta etsippa sellainen nettisivu kuin bambi.com, joka on Bangkokin aitien ja lasten sivusto. Jarjestavat leikkipiireja ym ym ym ja luulen etta sielta loytyy myos kontakteja, joista vois olla suuri apu koulukysymyksissa. Mukavaa muuttoa!

Vierailija
2/6 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sivu onkin bambiweb.org Ja siella oli ainakin ' Bambi buddies' kohdassa useita emaileja. Rohkeasti otat vaan yhteytta heihin ja kyselet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta on varmasti paljon apua.

Vierailija
4/6 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla Bambi-sivustolla on tosiaan lista kindergarteneista ja preschooleista. Itse käyn 1.5-vuotiaan tyttäremme kanssa Bambin playgroupissa, hoidan vielä tyttöä kotona. Kannattanee ihan paikan päällä käydä katsomassa/tutustamassa eri vaihtoehtoihin ja jos vaan suinkin mahdollista niin läheltä kotia/työpaikkaa! On nämä liikenneruuhkat vaan jotain niin järkyttävää..!

Milloin olette muuttamassa Bangkokiin?

Vierailija
5/6 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kuukauden sisällä pitäisi muuton tapahtua. Bangkok on meille ennestään täysin tuntematon kaupunki, joten mielenkiinnolla odotamme mitä tuleman pitää...

Muutamme englanninkielisestä maasta, joten toivon että löydän lapsille nopeasti jotain toimintaa tukemaan hyvin alulla olevaa englannin kielen taitoa. Vanhempi käy täällä kindyssä kolmena iltapäivänä viikossa ja aloittaisi koulun viisivuotiaana.

Playgroupiin menemme varmasti heti kun pääsemme sinne, näytti onneksi olevan pari ryhmää johon voi vielä isommankin kanssa tulla.

Vierailija
6/6 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käymme Mulberry Housella Chitlomissa torstai-iltapäivisin (Ploenchit Playgroup). Eihän sitä tiedä vaikka törmäisimme siellä..! Muita suomalaisia lapsiperheitä täällä ei ole näkynyt. Pari suomi-thai-perhettä tunnemme.

Thait puhuvat erittäin kehnoa englantia! Tietysti poikkeuksiakin on mutta harvassa. Niinkuin muissakin paikoissa niin tässäkin on omat hyvät/huonot puolensa. Itse en ole vielä vakuuttunut kumpia on enemmän ;/

Tervetuloa, lämmintä täällä ainakin riittää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi