Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä pk-seudulla lasten hiihtolomalla?

Vierailija
13.01.2008 |

Eli meitä on 2 aikuista ja 3 lasta, 8v,6v ja 1v. Ja ei tuu mitään kivaa mieleen missä ei rahaa kuluisi paljon. Koska itse olen hoitovapaalla ja miehellä ei niin suuri palkka joten sitä ylimääräistä ei hirveästi ole juuri nyt. Lapset tykkäisi mennä risteilylle mutta...ne vasta tulevatkin kalliiksi... Eikä koko viikkoa kotosalla haluttaisi olla, muutenkin täällä saa olla ihan tarpeeksi...

Joten olisiko kenelläkään antaa hyviä vinkkejä? =D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaupassa töissä, eikä meillä kukaan työntekijä saanut koululaisten talviloman ajalle lomaa kun on niin paljon asiakkaita silloin. Nämä niitä työn huonoja puolia :(

Vierailija
2/5 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus Helsingin kaupungin omilta sivuilta:

' Helsingin kaupunginmuseon kaikkiin museoihin ja näyttelyihin on pysyvästi vapaa pääsy 2.1.2008 alkaen kaupunginvaltuuston päätöksellä. Helsinkiläiset ja kaupungissa vierailevat voivat saada tietoa ja huvia Helsingin historiasta ja kulttuuriperinnöstä maksutta kaikkiaan kymmenessä museossa.'

Esim. Lasten museon Mammutista marsuun näyttely vaikuttaa mielenkiintoiselta.. En tosin itse ole käynyt, mutta kyselit edullisia paikkoja minne mennä. Ja jos ajattelee, että kelit pysyvät tälläisinä niin sisäjutut ovat varmaan varmimpia juttuja. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvitieteellinen puutarha.

Ratikka-ajelu keskustassa + mäkis käynti tms.

Eduskuntatalon portaat ylös ja sieltä junien katselua + mannerheimin tiellä näkyy ratikoita ja kaikkea mielenkiintoista.

Jotain museoitakin mainostivat just et tuli ilmaiseksi sisäänpääsy et ihmiset kävis enemmän.

Merenrantaretket eväiden kanssa kivoja.

Vierailija
4/5 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki-Vantaa lentokentän läheisyydessä on Suomen Ilmailumuseo

Avaruus 2007 jatkuu

Suomen Ilmailumuseossa

helmikuun 2008 loppuun

saakka ja on avoinna

päivittäin klo 11-18.

Sisäänpääsymaksu

museoon on 6€ aikuisilta, 3€ lapsilta ja perheiltä 12€.

Entäs tämä? :D

Korkeasaarikin tuntuisi kivalta kohteelta eväiden kanssa. Uimahallit ovat varmaan todella täynnä sillä viikolla, mutta ainahan kannattaa yrittää.

Entäs sitten kolmosen ratikalla ympäri tai metrolla ja junalla ja bussilla joku ' rengasmatka' ? Tietty, jos ne kuuluvat päivittäisiin matkustustapoihin, ei se jaksa ketään innostaa...

Vierailija
5/5 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oittaa on kiva ja nuuksiossa on laavuja