Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta päivää ovistesti on näyttänyt plussaa?

11.01.2008 |

Eli tapahtuukahan ovulaatio n. vuorokauden päästä ekasta plussasta vai vasta viimeisestä plussasta? Itselläni ovistesti näytti plussaa kp 13 ja tuntuu, että ovis on vasta kp 18 (kierto 28 pv)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itsellä ollu nyt 2 viimestä kiertoa, mitkä yritetty lasta ihan ylipitkiä ja nyt otettiin ovistesti käyttöön tässä kuussa. Ja kuinka ollakaan testi näytti plussaa kp12 vain sen yhden päivän jota tietysti hiukan ihmettelin. Et ensinnäkin oliko jo niin aikaisin ja toisekseen jos se on 24-48h kuluttua niin pitäisihän sen näkyä vielä seuravanakin päivänä kaiken järjen mukaan....?

Eli en tiedä vastausta mut olen varmuuden vuoksi jatkanut tikuttamista. Olen lueskellut täältä et testit tosiaan saattaa olla aika äkkinäisiä mut sit taas joku kerran kirjoitti et sillä oli punaisella monta päivää... Et jos joku viisaampi tietää niin olis kiva kuulla :)

Vierailija
2/6 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon viime kierroissa testaillut ja mulla näyttää ovistestit plussaa 3-4 päivää. Kerran näytti viisikin päivää. Ovis tapahtuu mulla kait yleensä 3:ntena plussapäivänä, eli just sen 48 t aikahaarukkaan mahtuu. En tiedä miksi testit näyttää mulla niin kauan plussaa, olisko mulla sit vaan niin paljon sitä lh-hormonia, ettei se heti ehdi laskeakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näytti eilen iltapäivällä plussaa. Illalla sit pupuiltiin. Aamulla ei ollut aikaa/intoa. Tänään tikutin taas plussan ja ihmettelin että kauankohtan tuo muuten sitä plussaa näyttää..

Ajattelin, että meidän mahikset meni jo, eli anto vähän lisätoivoa tuo tän päivän plussa. Täytyy sit yrittää useempaan kertaan.

Vierailija
4/6 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos testiviiva on vähääkään haaleampi kuin kontrolliviiva, niin testi on nega. Mulla yhdessä kierrossa tuli ensin kahtena päivänä kaks ihan tasan saman väristä viivaa ja sitten ehkä jopa asteen verran kontrolliviivaa tummempi viiva ja sitä seuraavana oli jo selvästi vaaleampi testiviiva. Mulla luteaalivaihe on yleensä (oireista yms. katsottuna) 14vrk, joten siitä laskin menkkojen alettua, että ovis olisi ollut siitä tosi tummasta viivasta seuraavana päivänä, eli silloin kun tuli jo haaleampi viiva.

Vierailija
5/6 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosiaan on ne 3-4 päivää ihan selviä plussia, eli testiviiva on kontrolliviivaa tummempi. Mutta tosiaan, plussaksi lasketaan vain yhtätummat viivat tai sitten kontrolliviivaa tummempi testiviiva, näinhän se menee. ne " viittä vaille" tummat testiviivat ovat negoja.

Vierailija
6/6 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testit voi näyttää plussaa pitkäänkin oviksen jälkeen ja tällä oviksen jälkeisellä plussalla ei siis sinänsä ole merkitystä. LH-tasot vaihtelevat kierrosta ja ihmisestä riippuen ja luteiinisoivat (olikohan oikein?) hormonit vähenevät erilaista tahtia eri ihmisillä.

Eli itse aloittelin aina tikuttamisen jo joskus kp 5 ja jatkoin siitä niin kauan, kunnes bongasin ekan LH-tason nousun. Siitä sitten se 48h (tai riippuen testistä) oli oviksen todennäköisin päivä.

Tsemppiä tikutteluun!

Nalle rv 37+ ja poika 2v10kk