Siis; mistä kivoja vaatteita tytölle 110-> EI " teiniversioita" !
Yksi aloitus lähti jo " harhalaukauksena" , nyt uusi yritys :)
Siis ongelmana on n.4 vuotiaan vaatteet. Mistä löytyisi kivoja lapsille sopivia vatteita? Suurin osa 110cm ja isommat on noita " teinipissis" -hirvityksiä (ainakin H&M:llä ja Lindexillä, emmekä muutenkaan näitä kauppoja suosi). Olen nyt ostanut vähän sitä sun tätä (Elleä, Mayoralia,Minymoa, Cecile Westiä,Mee Toota, Moloa,Kivatia jne.jne.), mutta olisi kiva löytää merkki/merkit joiden vaatteissa olisi meidän tyylisiä, eli ei tarvitsisi etsiä joka merkiltä...
Pidän selkeistä vaatteista (ei turhia hörhöjä, sataa eri väriä, isoja printtejä) ja hyvänlaatuisista. Plussaa olisi jos samassa sarjassa olisi paidat,hameet,housut jne. Sitten niissä olisi kiva olla vielä jokin " juju" , en tykkää tylsistä vaatteista ;)
On se vaan niiiin helppoa ostaa pojalle :) (tosin nyt käytetään 92/98, eli tytöllekin löytyi silloin vielä kivoja juttuja). Tiedän hänen kohdaltaan, mitkä merkit katsastan ja yleensä vaatteet löytyy niiltä.
Kommentit (3)
Nuo markettien valikoimat tarvitsee seuraavaksi katsoa, tähän asti olen sieltä ostanut vain alusvaatteita ja sukkia - kiitos Lottalin(?) vinkistä.
www.boden.co.uk
Siellä mielestäni kivoja ja paljon esim yksivärisiä vaatteita. Samta vaatteet löytyy vauvasta varhaisteiniin. Olen tilannut useampaan otteeseen, hyvin toimii. Huomioi että hinnat puntina!
H&M:stä sen verran että mielestäni heidän postimyynnistään löytyy paremmin " tavallisia" vaatteita, kun taas myymäläpuolella on enemmän pääkallo- jne linjaa.
vaatehyllyt...oli ainkin jokunen vuosi sitten ihan ok vaatetta, kun oma tyttö käytti tuota kokoa.Nyt jo 140-146cm ja kamalaa on ettiä vaatetta joka olisi normaali vyötäröstä ja ja kivan näköinenkin.Nykyään enään harvemmin pääsen noihin kauppoihin kun lähimpään on 300km...joten siitä laadusta ja väreistä tiedä.