Lue keskustelun säännöt.
Kokemuksia I' coo Platon 7 -kuomurattaista?
07.01.2008 |
Olisi tuollaiset menopelit mietinnässä, näyttävät kuvien perusteella tosi näppäriltä, mutta osaako joku kertoa plussia tai miinuksia tarkemmin. Rattaat olisivat käytössä 7kk eteenpäin, tarkoituksena löytää yhdistelmävaunujen (jo huonokuntosten) ja matkarattaiden välimalli.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
I´coo platon 7 merkki on tosi ketterät. Helppo kulkea , kun on kääntyvät etupyörät jotka saa lukittua. Rattaat on tosi helppo koota. Poljettava jarru. Teleskooppiaisa plussaa. Ei löysty niinkuin compaks aisa. Aisan saa tosi matalalle, mutta myös korkeelle. Eli pitkien ihmisten on helppo työnnellä. Voin vain suositella.