KUINKA monella se arki alkaa tänään? Itse juon kahvia ja tulin suihkusta.. pian kohti yliopistoa ja uusia haasteita!! :D
Kommentit (8)
Mulla ei mitään lomaa ollutkaan, pyhäpäivät tietty vapaata. Lapsen koulukin alkoi jo viime viikolla.
Eskari, ekaluokkalaisen koulu ja arkiaamupäivät kahden kanssa kotona.
Kohta aamupalalle. Lapsen herättäminen viimeistään yhdeksältä ja sitten hoidon kautta töihin.
Nihkeää on näin ekana aamuna loman jälkeen, mutta eiköhän se tästä.
tosin pieni pehmeä lasku eli mies vei lapset töihin mennessään päiväkotiin ja minä orientoidun huomenna alkaviin luentoihin ja pistän asioita kasaan aamupäivän, mutta sitten lähden kaupungille humputtelemaan iltapäiväksi =)
OIkeestaan on aika ihanaa olla yksin täällä kotona, on niin rauhallista!! Äitimamman joulu kun meinasi mennä melko hässäkässä joulurauhan sijaan ja tekemistä riitti, sitten esikoisen synttärit, uusivuosi... Vasta uudenvuoden jälkeen oli rentoa menoa lasten kanssa. Ihanaa kylläkin =) Kaksi viikkoa ehdin lomailla, tekipä hyvää!
laitoin kellon soimaan, että herätän murkkupojan kouluun. Onneks oli jaksanut lähteä, kun tämä äiti nukahti samantien kun oli kellon sulkenut...
miten ihana se joululoma oli! Nyt kun on itse vanhempi, se ei ole ollenkaan niin lokoisaa...
Nyt lepäilen kotona kuumeisena ja mietin kuka kävisi hakemassa kaupasta jotain syötävää.
tässä vauvaelämässä arkea ja pyhää erotella...samanlaista jokapäivä.