On alkanut tulla tutuilta kyselyä, olenko jo Facebookissa. Sitten sitä elvistellään, montako kaveria omassa listassa on ja kuka kamala ihminen ei koppavuuttaan ole voinut hyväkysä omaan listaansa...pyh.
En aio liittyä facebookin naamarivistöihin.
Kommentit (29)
Mä en ole minkään networkin jäsen enkä ole päässyt katsomaan mitään muita kuin omien kavereideni sivuja.
Sieltä sitten taas valitset ystävistä sellaiset, joilla on sinisellä nimi.
= " surffata ihmisestä toiseen"
Jos on mustalla nimi, hän on suojannut sivunsa, mutta hänenkin ystävissään voi olla sellaisia jotka eivät omiaan ole suojanneet.
koska en ole koskaan törmännyt keneenkään, jonka nimi on " sinisellä" paitsi niihin, jotka on mun frendejä.
26
Miten se käy? Viisaammat auttakaa..
Vierailija:
Sieltä sitten taas valitset ystävistä sellaiset, joilla on sinisellä nimi.
= " surffata ihmisestä toiseen"Jos on mustalla nimi, hän on suojannut sivunsa, mutta hänenkin ystävissään voi olla sellaisia jotka eivät omiaan ole suojanneet.
Itselläni kaikki networkit pääsevät profiilia katsomaan, mutta vain ystävät näkevät kuvan ja tarkat tiedot ym.
Vierailija kirjoitti:
menet veeveevee piste facebook piste com ja rekisteröidyt. Sitten sulla on profiili ja voit search toiminnolla etsiä tuttujasi ja pyytää ystäviksi (add friend).
Mulla ei ole tietokonetta kotona.
TODELLA monella on " ovet auki" ja ihan englanninkielisilläkin, joitten luulisi ymmärtävän ohjeet! Olen nähnyt lukemattomia kotiosoitteita, puhelinnumeroita ja niitä kuvia lapsista myös!!! Mm. kylvyssä/uimassa. En kyllä tajua kuinka naiiveja jotkut ovat.
Vierailija: