Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen töissä vuodeosastolla enkä kestä sitä pissan ja kakan hajua

Vierailija
03.01.2008 |

Olen raskaana ja yökkään entistä enemmän aamulla kun on vanhusten kakantoimituspäivä. Sairaslomalle ei tästä syystä voi läheteä. Mikä siis neuvoksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaik ei se helpota nyt sua. Oisko mahdollista päästä just siitä kakkavaihdosta ja teet jotain muuta sen tilalle? eihän ole kyse kun muutamasta viikosta. Meillä raskaana olevat tykkää että pahin asia töissä kun on raskaana on käsitellä ja tutkia istukoita, synnärillä siis olen. Itseäni ei vaivannut.

Vierailija
2/5 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen oppinut haistelemaan eri vivahteita pissassa ja kakassa. Joskus kokee oikein elämyksen, terveen pissan haju. Hajuvesiä en enää nykyisin edes haista, josseivat ole jotain Poisonia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:sh

Vierailija
4/5 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta asennoitua niin että hajuille ei mitään voi vaikka vaikeaahan se tietysti on, ei noista kakkahommista oikein voi luistaakkaan koska ne tuppaa olemaan jokapäiväistä hommaa

Vierailija
5/5 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi olen töissä ensiavussa, jossa ei tarvitse aamupesuja tehdä. satunnaisesti kus ja paska kyllä haisee, mutta aina ei tarvi itse olla siivoomassa jotain juoppoa tai jotain monta päivää kotona maannutta...

En voisi kuvitellakaan olevani töissä osastolla, varsinkaan missään kroonarilla.